Object structure

Publication Details:

Լույս է տեսնում տարեկան 6 անգամ

Journal or Publication Title:

«Ամբերդ» տեղեկագիր="Ambert" bulletin= "Амберт" бюллетень

Date of publication:

2024

Number:

6 (31)

ISSN:

2579-2989

Official URL:


Additional Information:

Շահրիմանյան Թերեզա, Шагриманян Тереза

Title:

DNA and the textile industry: From raw material tracking to brand protection. How genetics is changing textile production

Other title:

ՆԹ և տեքստիլ արդյունաբերություն. հումքի հետագծումից մինչև ապրանքանիշի պաշտպանություն: Ինչպե՞ս է գենետիկան փոխում տեքստիլի արտադրությունը ; ДНК и текстильная промышленность: от отслеживания сырья до защиты бренда. Как генетика меняет производство тканей

Creator:

Shahrimanyan, Tereza

Subject:

Markets and Competition

Uncontrolled Keywords:

DNA tagging systems ; sustainable fashion ; environmental ; social and governance (esg) ; premium markets ; circular fashion ; brand trust ; scalability ; genetically modified fibers ; biodegradability ; material efficiency ; consumer demand for transparency ; product authentication

Coverage:

29-42

Abstract:

Տեքստիլ արդյունաբերության ԴՆԹ տեխնոլոգիան պահանջում է զգալի նախնական ներդրումներ ենթակառուցվածքների և համակարգերի ինտեգրման մեջ: Այնուամենայնիվ, ներդրումների վերադարձը (ROI) ձեռք է բերվում կեղծիքների նվազեցման ռիսկերի, մատակարարման շղթայի արդյունավետության բարձրացման և պրեմիում շուկաներ մուտք գործելու միջոցով, որոնք առաջնահերթություն են տալիս կայունությանը և էթիկական աղբյուրներին: Փոքր արտադրողները կարող են մարտահրավերների առաջ կանգնել բարձր նախնական ծախսերի պատճառով, սակայն ռազմավարական համագործակցությունը տեխնոլոգիաների մատակարարների հետ կարող է օգնել մեղմել ֆինանսական բեռը և ապահովել աստիճանական ընդունում: ԴՆԹ-ով հավաստագրված մատակարարման շղթաները գրավում են ներդրողներին, որոնք կենտրոնացած են բնապահպանական, սոցիալական և կառավարման (ESG) գործունեության վրա՝ բարձրացնելով շուկայի գրավչության մակարդակը: Հիմնական տնտեսական գործոնները, որոնք պետք է հաշվի առնել, նախնական ներդրումներն են, ROI-ն, ծավալայնությունը և էթիկական արտադրանքի համար հավելավճար վճարելու սպառողների պատրաստակամությունը, որոնց արդյունավետ հավասարակշռումը կարող է ապահովել երկարաժամկետ շահութաբերություն, փոխակերպել շուկայի դիրքավորումը և օգնել ընկերություններին համապատասխանել կայունության կանոնակարգերին՝ էթիկական նորաձևության զարգացող շուկայում հաջողության հասնելու համար: ԴՆԹ պիտակավորման համակարգերը մեծ ացնում են ապրանքանիշի վստահելիությունը՝ ի վերջո, մեծացնելով նաև վաճառքը և շուկայի մասնաբաժինը բնապահպանական գիտակցություն ունեցող սպառողների շրջանում:
Внедрение ДНК-технологий в текстильной промышленности требует значительных первоначальных инвестиций в инфраструктуру и системную интеграцию. Однако окупаемость инвестиций (ROI) достигается за счет снижения рисков подделки, повышения эффективности цепочки поставок и доступа к премиальным рынкам, которые отдают приоритет устойчивости и этическому источнику. Небольшие производители могут столкнуться с проблемами из-за высоких первоначальных затрат, но стратегическое партнерство с поставщиками технологий может помочь смягч ить финансовое бремя и обеспечить постепенное внедрение. ДНК-сертифицированные це почки поставок привлекают инвесторов, ориентированных на экологические, социальные и управленческие показатели (ESG), повышая привлекательность рынка. Основные экономические факторы, которые следует учитывать, включают первоначальные инвестиции, ROI, масштабируемость и готовность потребителей платить премию за этичную продукцию. Эффективное уравновешивание этих элементов может обеспечить долгосрочную прибыльность, изменить позиционирование на рынке и помочь компаниям соблюдать правила устойчивости, позиционируя их для успеха на развивающемся рынке этической моды. Системы маркировки ДНК повышают доверие к бренду, в конечном итоге увеличивая продажи и долю рынка среди экологически сознательных потребителей.

Publisher:

ՀՊՏՀ «Տնտեսագետ» հրատ․

Type:

Հոդված

Format:

pdf

General note:

Նյութը վերցված է Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի կայքից։