Հրապարակման մանրամասներ:
Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Էջմիածին։ Պաշտօնական ամսագիր Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսութեան Մայր Աթոռոյ Սրբոյ Էջմիածնի
Հրապարակման ամսաթիվ:
Հատոր:
Համար:
ISSN:
Լրացուցիչ տեղեկություն:
Бегларян Сирануш, Beglaryan Siranush
Վերնագիր:
Քրիստոսի պատկերագրութիւնը Թորոս Տարօնացու նկարազարդած թիւ 206 ձեռագրում
Այլ վերնագիր:
The Iconography of Christ in Manuscript N206 illustrated by Toros of Taron ; Иконография Христа в рукописи № 206 иллюстрированная Торосом Таронаци
Ստեղծողը:
Աջակից(ներ):
Խմբ.՝ Առաքել Առաքելյան (1944-1948) ; Լևոն Կիսիբեկյան (1948-1950) ; Աշոտ Աբրահամյան (1950-1955) ; Առաքել Առաքելյան (1955-1956) ; Արթուն Հատիտյան (1956-1982) ; Պարգեւ Շահբազյան (1983-1984) ; Երվանդ Մելքոնյան (1985-1993) ; Տ. Ասողիկ եպս. Արիստակեսյան (1994-1996) ; Տ. Բագրատ աբղ. Գալստյան (1996-1998) ; Մարիամ Վարդանյան (պաշտոնակատար) (1998-1999) ; Տ. Արշակ աբղ. Խաչատրյան (պաշտոնակատար) (1999) ; Անդրանիկ Զեյթունյան (2000-2001) ; Վարդան Դևրիկյան (2002-2009) ; Արշակ Մադոյեան (2009-2015) ; Արսէն Բոբոխեան (2015-2017) ; Տ. Անդրէաս աբղ. Եզեկեան (պաշտոնակատար) (2017-2018) ; Գէորգ Մադոյեան (2018-)
Խորագիր:
Չվերահսկվող բանալի բառեր:
Անմորուս Քրիստոս ; մարդեղացած Բան ; մեկնություն ; Ֆրանցիսկյան միաբանություն
Ծածկույթ:
Ամփոփում:
В статье впервые рассматривается иконография Христа (без бороды) в рукописной Библии, иллюстрированной Торосом Таронаци, известным армянским художником-миниатюристом XIV века. Иконография Христа (без бороды) рассматривалась в контексте как армянского средневекового искусства, так и христианского в целом. В статье в основном затрагивается проблема изображения Христа в двух образах (с бородой и без бороды) в одной и той же рукописи. Здесь рассматривается иконография Христа-Логоса (воплощенного Логоса и Логоса вне воплощения), которая изучалась как в армянских, так и в западных рукописях с упором на экзегетический смысл.
The current paper examines for the first time the iconography of Christ (without a beard) in the manuscript Bible illustrated by T‘oros Taronac‘i, a renowned 14th century Armenian miniaturist. The iconography of Christ (without a beard) was considered in the context of both Armenian medieval art and Christian art in general. The article mainly deals with the problem of depicting Christ in two ways (with and without a beard) in one and the same manuscript.
Հրատարակության վայրը:
Ս. Էջմիածին