Metadata language
Publication Details:
Լույս է տեսնում տարեկան 6 անգամ
Journal or Publication Title:
«Ամբերդ» տեղեկագիր="Ambert" bulletin= "Амберт" бюллетень
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Շահրիմանյան Թերեզա, Shahrimanyan Tereza
Title:
Цифровая мода: виртуальные ткани и новые горизонты стиля в виртуальной реальности
Other title:
Թվային նորաձևություն. վիրտուալ գործվածքներ և ոճի նոր հորիզոններ վիրտուալ իրականության մեջ ; Digital Fashion: Virtual Fabrics and New Horizons of Stylein Virtual Reality
Creator:
Subject:
Uncontrolled Keywords:
цифровая мода ; виртуальные показы ; устойчивое производство ; виртуальная одежда ; NFTвиртуальная реальность ; экологичный подход
Coverage:
Abstract:
Устойчивое производство становится всё более важным в индустрии, а цифровая мода предлагает решения в этом направлении, снижая углеродный след отрасли. Виртуальная мода является более экологичной альтернативой физической одежде, так как создание виртуальной одежды требует меньше ресурсов, помогает сократить отходы и минимизировать негативное воздействие на окружающую среду, в тоже время позволяет уменьшить время на разработку коллекций и ускорить процесс вывода продукта на рынок. Кроме этого позволяет дизайнерам экспериментировать с новыми формами, текстурами и цветами, которые могут быть сложными или невозможными в физическом производстве. Виртуальная мода делает коллекции более доступными для широкой аудитории, позволяя людям примерять и носить одежду без необходимости её физической покупки. Все это открывает новые рынки и увеличивает возможность для нишевых брендов и независимых дизайнеров выйти на рынок. Цифровая мода позволяет пользователям делиться своими образами в социальных сетях, создавая новые формы взаимодействия и самовыражения. Виртуальные события, показы и коллаборации с инфлюенсерами создают новые способы вовлечения аудитории и продвижения брендов. Цифровая мода и текстиль будут играть важную роль в трансформации модной индустрии, создавая новые возможности и подходы.
Արդյունաբերության մեջ կայուն արտադրությունը գնալով ավելի կարևոր է դառնում, և թվային նորաձևությունը լուծումներ է առաջարկում այս ուղղությամբ՝ նվազեցնելով ոլորտի ածխածնի հետքը: Վիրտուալ նորաձևությունը ֆիզիկական հագուստի ավելի կայուն այլընտրանք է, քանի որ վիրտուալ հագուստի ստեղծումը պահանջում է ավելի քիչ ռեսուրսներ, օգնում է նվազեցնել թափոնները և նվազագույնի հասցնել շրջակա միջավայրի վրա բացասական ազդեցությունը, միաժամանակ թույլ է տալիս կրճատել հավաքածուներ մշակելու ժամանակը և արագացնել ապրանքը շուկա դուրս բերելու գործընթացը: Այն նաև թույլ է տալիս դիզայներներին փորձարկել նոր ձևեր, հյուսվածքներ և գույներ, որոնք կարող են դժվար կամ անհնար լինել ֆիզիկական արտադրության մեջ: Վիրտուալ նորաձևությունը ավելի մատչելի է դարձնում հավաքածուներն ավելի լայն լսարանի համար՝ թույլ տալով մարդկանց փորձել և հագնել (կիրառել) հագուստ՝ առանց ֆիզիկապես գնելու: Այս ամենը բացում է նոր շուկաներ և մեծացնում է բարձրակարգ ապրանքանիշերի և անկախ դիզայներների շուկա մուտք գործելու հնարավորությունը: Թվային նորաձևությունը օգտատերերին թույլ է տալիս կիսվել իրենց արտաքինով սոցիալական ցանցերում՝ ստեղծելով փոխգործակցության և ինքնարտահայտման նոր ձևեր: Վիրտուալ իրադարձությունները, շոուները և ազդեցիկ մարդկանց հետ համագործակցությունը նոր ուղիներ են ստեղծում հանդիսատեսին ներգրավելու և ապրանքանիշերը խթանելու համար: Թվային նորաձևությունն ու տեքստիլը կարևոր դեր կխաղան նորաձևության ոլորտի վերափոխման գործում՝ ստեղծելով նոր հնարավորություններ և մոտեցումներ։
Virtual fashion is a more sustainable alternative to physical clothing, as it requires fewer resources, helps reduce waste and minimize the negative impact on the environment, while shortenong the time to develop collections and speeding up the process of bringing a product to market. It also allows designers to experiment with new shapes, textures and colors that may be difficult or impossible in physical production. Virtual fashion makes collections more accessible to a wider audience, allowing people to try on and wear clothes without needing to physically purchase them. All this opens up new markets and increases the opportunity for niche brands and independent designers to enter the market. Digital fashion allows users to share their looks on social media, creating new forms of interaction and self-expression. Virtual events, shows and collaborations with influencers create new ways to engage audiences and promote brands.
Publisher:
Format:
General note:
Նյութը վերցված է Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի կայքից։