Ցույց տուր կառուցվածքը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Հայոց պատմության հարցեր = Вопросы истории Армении = The Problems of the History of Armenia

Հրապարակման ամսաթիվ:

2024

Համար:

2 (29)

ISSN:

1829-4596 ; e-2953-8084

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Варданян Гурген В., Vardanyan Gurgen V.

Վերնագիր:

XX դարի առաջին քսանամյակի արևելահայ դպրոցի պատմության լուսաբանումը 1950-ական թթ. խորհրդահայ պատմագիտության մեջ

Այլ վերնագիր:

История восточноармянской школы первых двадцатилет XX в. в советско-армянской историографии 1950-х гг. ; Coverage of the History of the Eastern Armenian School of the First Twenty Years of the 20th Century in the Soviet-Armenian Historiography of the 1950s

Ստեղծողը:

Վարդանյան, Գուրգեն Վ.

Համատեղ հեղինակները:

ՀՀ ԳԱԱ Պատմության ինստիտուտ

Խորագիր:

Նորագույն պատմություն

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

Հայաստան ; ազգային ; Խորհրդահայ դպրոց ; հանրակրթություն ; պատմագիտություն

Ծածկույթ:

93-105

Ամփոփում:

Труды армянских педагогов-ученых и историков советского периода занимают важное место в истории армянской педагогики. В 1950-х гг. были опубликованы работы, посвященные истории восточно-армянской школы. Опираясь на марксистско-ленинскую методологию, принятую в советской педагогике, и исходя из задач коммунистической идеологии, эти работы односторонне освещали историю восточноармянской школы первого двадцатилетия XX века. Её представляли как отсталую и не способствующую повышению образовательного уровня народа, с целью подчеркнуть, что процветание армянской школьной системы стало возможным исключительно благодаря созданию советской образовательной модели
The works of Armenian pedagogues-scientists and historians of the Soviet period occupy an important place in the history of Armenian pedagogy. The works dedicated to the history of the Eastern Armenian school were published in the 1950s. Guided by the Marxist-Leninist methodology adopted by Soviet pedagogy and the problems of communist ideology, these works unilaterally covered the history of the Eastern Armenian School in the first twenty years of the 20th century presenting it as retrograde step that did not contribute to the improvement of the educational level of the people. Their purpose was to show that the Armenian school system prospered only thanks to the establishment of the Soviet system.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատ.

Տեսակ:

Գիրք

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Մատենաշարային տվյալներ:

Մեսրոպ արք. Աշճեան 256

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան