Journal or Publication Title:
Date of publication:
Volume:
ISSN:
Additional Information:
Միրզոյան Գայանե, Мирзоян Гаяне
Title:
Other title:
Կենդանի վկան որպես թափառող կերպար Խորհրդային Միության անկման և ծաղկման շրջանում և հետխորհրդային ժամանակաշրջանում ; Живой свидетель как странствующий образ подения и расцвета Советского Союза и постсоветского периода
Creator:
Corporate Creators:
ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն
Contributor(s):
Խմբ․ հանձնախումբ՝ Ս. Հայրապետյան (գլխ․ խմբ․) ; Հ. Հարությունյան ; Ծ. Մովսիսյան ; Ռ. Աղայան ; Հ. Մատիկյան
Subject:
Uncontrolled Keywords:
Komitas String Quartet ; Diaspora ; Tradition ; National Identity
Coverage:
Abstract:
Established in 1924 at the initiative of four students of Armenian descent at Moscow Conservatory, Komitas String Quartet is one of the oldest chamber ensembles. All the founding members of the ensemble were born and raised outside of Armenia, meaning they originate from Armenian families in the Diaspora. In spite of this, they identify with the Armenian cultural heritage. The strong sense of identity was crucial for the significance of music in the contexts of the Diaspora to establish the string quartet with the exceptional students of Armenian descent, who identified with the musical heritage of Komitas.
Մոսկվայի կոնսերվատորիայի հայազգի չորս ուսանողների նախաձեռնությամբ 1924 թվականին ստեղծված Կոմիտասի անվան լարային քառյակը ամենահին կամերային անսամբլներից է։ Համույթի բոլոր հիմնադիրները ծնվել և մեծացել են Հայաստանից դուրս, այսինքն՝ սերում են սփյուռքի հայ ընտանիքներից: Չնայած դրան, նրանք իրենց նույնացնում են հայկական մշակութային ժառանգության հետ։ Ինքնության ուժեղ զգացումը չափազանց կարևոր էր սփյուռքի մշակութային համատեքստում հատկապես պրոֆեսիոնալ երաժշտության ասպարեզում, ինչը թույլ տվեց ստեղծել լարային քառյակ՝ հայկական ծագումով նշանավոր ուսանողների ուժերով, որոնք իրենց նույնացնում էին Կոմիտասի երաժշտական ժառանգության հետ:
Струнный квартет имени Комитаса, созданный в 1924 году по инициативе четырех студентов армянского происхождения Московской консерватории, является одним из старейших камерных ансамблей. Все основатели ансамбля родились и выросли за пределами Армении, то есть они происходят из армянских семей в диаспоре. Несмотря на это, они отождествляют себя с армянским культурным наследием. Сильное чувство идентичности имело решающее значение для значимости музыки в контексте культуры диаспоры, что позволило создать струнный квартет с выдающимися студентами армянского происхождения, которые отождествляли себя с музыкальным наследием Комитаса.