Object structure

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Date of publication:

2019

Number:

2 (44)

ISSN:

1829-0531

Official URL:

click here to follow the link

Additional Information:

Енокян Т., Yenokyan T.

Title:

Կրտսեր դպրոցականների հաղորդակցական կարողությունների ձևավորումը իրադրային խաղերի միջոցով

Other title:

The formation of communication skills of junior school children Through situational games ; Формирование коммуникативных навыков у младших школьников с помощью ситуативных игр

Creator:

Ենոքյան, Տաթևիկ

Corporate Creators:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Subject:

Մեթոդիկա ; Մանկավարժություն

Uncontrolled Keywords:

խաղեր ; իրադրային խաղեր ; հաղորդակցական կարողություններ ; կրտսեր դպրոցական ; բանավոր և գրավոր խոսք

Coverage:

146-155

Abstract:

Հոդվածում ներակայացված են կրտսեր դպրոցականների հաղորդակցական կարողությունների ձևավորման գործընթացում իրադրային խաղերի դերը և նշանակությունը։ Հանրակրթական մի շարք դպրոցներում (ՀՊՄՀ թիվ 57, «Վարդանանք» կրթահամալիր, Արտաշատի թիվ 4 հիմնական դպրոց) իրականացված փորձարարական դասերին կիրառվել են մեր կողմից կազմված իրադրային խաղեր։ Եկել ենք այն եզրահանգման, որ մայրենիի դասերին կազմակերպվող իրադրային խաղերը կրտսեր դպրոցականների հաղորդակցական կարողությունների ձևավորման գործընթացում արդյունավետ միջոցներից են։
В статье представлены роль и значение ситуативных игр в процессе формирования коммуникативных навыков у младших школьников. Экспериментальные занятия, проводимые в ряде средних школ (АСПУ № 57, образовательный комплекс «Вардананк», Арташатская средняя школа № 4), использовались нами. Мы пришли к выводу, что ситуативные игры, организованные на уроках родного языка, являются эффективным средством формирования коммуникативных навыков у младших школьников.
The article presents the role and importance of situational games in the formation of communication skills of junior schoolchildren. During experimental classes in several secondary schools (ASPU No. 57, "Vardanank" educational complex, Artashat Secondary School # 4) were tested situational games made by us. We have come to the conclusion that the situational games during Mother tongue classes are effective tools for the formation of communication skills of junior school children․

Place of publishing:

Երևան

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան