Object structure

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Date of publication:

2019

Number:

2 (44)

ISSN:

1829-0531

Official URL:

click here to follow the link

Additional Information:

Мардян Г., Mardyan G.

Title:

‹‹Փարվանա›› բալլադը և սիրո առեղծվածը

Other title:

Баллада “Парвана” и загадка любви ; The ballad of “Parvana” and the mystery of love

Remainder of title:

(Նվիրվում է Հովհ. Թումանյանի ծննդյան 150-ամյա հոբելյանին)

Creator:

Մարդյան, Գայանե

Corporate Creators:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Subject:

Գրականագիտություն

Uncontrolled Keywords:

Փարվանա ; բալլադ ; սեր ; առեղծված ; ժանր ; իրական ; ֆանտաստիկ ; լիճ ; արքայադուստր ; ասպետ

Coverage:

70-80

Abstract:

В статье обсуждается жанр баллады, источники создания, восприятие божественной любви (идея великой любви), фантастическое в произведении. Отмеченные в балладе “Парвана” слово станут теми ключами, при помощи которых произойдет ее осмысление и как художественного шедевра, и как литературный тип. При таком подходе изучение литературоведческих знаний становится визуальным, а волшебная сила литературно - доступным ученикам.
The article discusses the genre of ballad, its sources of origin, the perception of love from a theological point (the ideology of great love) and fantasy creation. Highlighted words become the clues in defining a ballad which make „‟Parvana‟‟ a fiction masterpiece and a piece of literature. The teaching approach of literary science becomes visible and accessible. The magically effective power of literary speech is then achievable to schoolchildren.
Հոդվածում քննարկվում է բալլադի ժանրը, ստեղծման ակունքները, աստվածաբանական սիրո ընկալումը (սիրո վեհ գաղափարը), ֆանտաստիկը ստեղծագործության մեջ: Բալլադի սահմանման մեջ ընդգծված բառերը դառնալու են այն բանալիները, որոնցով բացահայտվելու է ‹‹Փարվանա›› ստեղծագործությունը և՛ որպես գեղարվեստական գլուխգործոց, և՛ որպես գրական տեսակ: Այսօրինակ մոտեցմամբ գրականագիտական գիտելիքի ուսուցումը տեսանելի ու մատչելի է, իսկ գրական-գեղարվեստական խոսքի կախարդական ներգործուն ուժը՝ լիովին հասանելի աշակերտներին:

Place of publishing:

Երևան

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան