Journal or Publication Title:
Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Title:
‹‹Փարվանա›› բալլադը և սիրո առեղծվածը
Other title:
Баллада “Парвана” и загадка любви ; The ballad of “Parvana” and the mystery of love
Remainder of title:
(Նվիրվում է Հովհ. Թումանյանի ծննդյան 150-ամյա հոբելյանին)
Creator:
Corporate Creators:
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Subject:
Uncontrolled Keywords:
Փարվանա ; բալլադ ; սեր ; առեղծված ; ժանր ; իրական ; ֆանտաստիկ ; լիճ ; արքայադուստր ; ասպետ
Coverage:
Abstract:
В статье обсуждается жанр баллады, источники создания, восприятие божественной любви (идея великой любви), фантастическое в произведении. Отмеченные в балладе “Парвана” слово станут теми ключами, при помощи которых произойдет ее осмысление и как художественного шедевра, и как литературный тип. При таком подходе изучение литературоведческих знаний становится визуальным, а волшебная сила литературно - доступным ученикам.
The article discusses the genre of ballad, its sources of origin, the perception of love from a theological point (the ideology of great love) and fantasy creation. Highlighted words become the clues in defining a ballad which make „‟Parvana‟‟ a fiction masterpiece and a piece of literature. The teaching approach of literary science becomes visible and accessible. The magically effective power of literary speech is then achievable to schoolchildren.
Հոդվածում քննարկվում է բալլադի ժանրը, ստեղծման ակունքները, աստվածաբանական սիրո ընկալումը (սիրո վեհ գաղափարը), ֆանտաստիկը ստեղծագործության մեջ: Բալլադի սահմանման մեջ ընդգծված բառերը դառնալու են այն բանալիները, որոնցով բացահայտվելու է ‹‹Փարվանա›› ստեղծագործությունը և՛ որպես գեղարվեստական գլուխգործոց, և՛ որպես գրական տեսակ: Այսօրինակ մոտեցմամբ գրականագիտական գիտելիքի ուսուցումը տեսանելի ու մատչելի է, իսկ գրական-գեղարվեստական խոսքի կախարդական ներգործուն ուժը՝ լիովին հասանելի աշակերտներին:
Place of publishing:
Երևան