Object structure

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Date of publication:

2018

Number:

1 (39)

ISSN:

1829-0531

Official URL:

click here to follow the link

Additional Information:

Хачатрян А., Khachatryan H.

Title:

Խոսքի զարգացման մեթոդական հնարները միջին դպրոցում

Other title:

Методические приемы развития речи в средней школе ; Methodological techniques of Speech development in secondary schools

Creator:

Խաչատրյան, Հասմիկ

Corporate Creators:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Subject:

Մեթոդիկա

Uncontrolled Keywords:

խոսքի զարգացում ; բառապաշարի հարստացում ; կառուցողական մեթոդներ ; զուգադրություների աղյուսակ ; սահմանման քարտեզագրում ; լեզվամտածողության ձևավորում ; աշխարհընկալում

Coverage:

138-147

Abstract:

Հոդվածում անդրադարձ է կատարվել բառերի ու լեզվական միավորների ազդեցությանը աշակերտների աշխարհընկալման վրա, նշվել է մայրենիի դերը կյանքի ճանաչողության գործընթացում: Ներկայացվել են այն գործոնները, որոնք նպաստում են միջին դպրոցականների բառապաշարի հարստացմանն ու խոսքի զարգացմանը: Առաջարկվել են սովորողների խոսքի զարգացման մի քանի ժամանակակից մեթոդներ ու հնարներ:
В статье рассматривается вопрос о влиянии слов и языковых единиц на мировоззрение школьников, отмечается роль языка в процессе познания жизни, а также представлены те факторы, которые способствуют обогащению словарного запаса школьников и формированию их речи.В статье освещаются требования, предъявляемые к учителю, который должен стремиться к развитию навыков употребления языка в интересах самих учащихся. Также предложены некоторые современные методы для обогащения словарного запаса и развития речи школьников.
The article touches upon the influance of words and language units on students’ world outlook. It emphasizes the role of the language in the process of life congnition. The article also introduces those factors, which contribute the enrichment of students’ word-stock and speech formation.The demands made by the teachers in favour of students’ language use skill improvement are also highlighted. The article suggests some methods of word-stock enrichment and speech improvement.

Place of publishing:

Երևան

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան