Ցույց տուր կառուցվածքը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Հրապարակման ամսաթիվ:

2018

Համար:

1 (39)

ISSN:

1829-0531

Պաշտոնական URL:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Хачатрян А., Khachatryan H.

Վերնագիր:

Խոսքի զարգացման մեթոդական հնարները միջին դպրոցում

Այլ վերնագիր:

Методические приемы развития речи в средней школе ; Methodological techniques of Speech development in secondary schools

Ստեղծողը:

Խաչատրյան, Հասմիկ

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Խորագիր:

Մեթոդիկա

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

խոսքի զարգացում ; բառապաշարի հարստացում ; կառուցողական մեթոդներ ; զուգադրություների աղյուսակ ; սահմանման քարտեզագրում ; լեզվամտածողության ձևավորում ; աշխարհընկալում

Ծածկույթ:

138-147

Ամփոփում:

Հոդվածում անդրադարձ է կատարվել բառերի ու լեզվական միավորների ազդեցությանը աշակերտների աշխարհընկալման վրա, նշվել է մայրենիի դերը կյանքի ճանաչողության գործընթացում: Ներկայացվել են այն գործոնները, որոնք նպաստում են միջին դպրոցականների բառապաշարի հարստացմանն ու խոսքի զարգացմանը: Առաջարկվել են սովորողների խոսքի զարգացման մի քանի ժամանակակից մեթոդներ ու հնարներ:
В статье рассматривается вопрос о влиянии слов и языковых единиц на мировоззрение школьников, отмечается роль языка в процессе познания жизни, а также представлены те факторы, которые способствуют обогащению словарного запаса школьников и формированию их речи.В статье освещаются требования, предъявляемые к учителю, который должен стремиться к развитию навыков употребления языка в интересах самих учащихся. Также предложены некоторые современные методы для обогащения словарного запаса и развития речи школьников.
The article touches upon the influance of words and language units on students’ world outlook. It emphasizes the role of the language in the process of life congnition. The article also introduces those factors, which contribute the enrichment of students’ word-stock and speech formation.The demands made by the teachers in favour of students’ language use skill improvement are also highlighted. The article suggests some methods of word-stock enrichment and speech improvement.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան