Object structure

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Date of publication:

2018

Number:

1 (39)

ISSN:

1829-0531

Official URL:

click here to follow the link

Additional Information:

Мкртумян Г., Mkrtumyan G.

Title:

«Հայ-արաբական պատմամշակութային առնչություններ» առարկայի դասավանդման մեթոդները

Other title:

Методы обучения предмета “Армяно-арабские историку-культурные соотношения” ; Methods of teaching the subject "Armenian-Arabic historical and cultural relations"

Creator:

Մկրտումյա, Գայանե

Corporate Creators:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Subject:

Մանկավարժություն

Uncontrolled Keywords:

ԽԻԿ համակարգ (խթանում, իմաստի ընկալում, կշռադատում) ; Արաբական խալիֆայություն ; դասընթացի շրջանակներում ; մտագրոհ (մտքերի տարափ) ; դասախոսություն ; մեթոդ ; պատմամշակութային առնչություններ ; դրամաշրջանառություն ; գործնական հմտություններ ; պատմական դեր

Coverage:

116-125

Abstract:

Հոդվածը նվիրված է «Հայ-արաբական պատմամշակութային առնչություններ» առարկայի ուսումնասիրության մեթոդիկային: Մենք կարծում ենք, որ դասընթացը դյուրին ու գրավիչ մատուցելու համար նպատակահարմար է կիրառել ժամանակակից մեթոդներ, որոնցից են ԽԻԿ համակարգը (խթանում-իմաստի ընկալում-կշռադատում), մտագրոհը (մտքերի տարափ) և դասախոսությունը: Հարցի պարզաբանումն իրականացվել է մի շարք հայ-արաբական հետաքրքիր թեմանների ուսումնասիրության օրինակով:
Статья посвящена методике обучения предмета “Армяно-арабские историко-культурные соотношения”. Мы считаем, что для легкого и привлекательного предоставления курса целесообразно применять современные методы, как система СВВ (стимуляция – восприятие смысла - взвешивание), мозговой штурм (осадок мыслей) и лекция. Прояснение вопроса выполняется на примере изучения нескольких интересных армяно-арабских тем.
The article is devoted to the method of teaching the subject "Armenian-Arabic historical and cultural relations". We believe that for easy and attractive provision of the course, it is advisable to apply modern methods, such as the SPW system (stimulation-perception of sense-weighting), brainstorming (sediment of thoughts) and lecture. The problem is clarified by examining several interesting Armenian-Arabic themes.

Place of publishing:

Երևան

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան