Ցոյց տուր կառուցուածքը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Հրապարակման ամսաթիւ:

2017

Համար:

4 (38)

ISSN:

1829-0531

Պաշտոնական URL:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Գամաղելյան Վ., Gamaghelyan V.

Վերնագիր:

От станковой серийности к декоративно-монументальному единству. О некоторых аспектах творчества живописца, графика, монументалиста Григора Ханджяна

Այլ վերնագիր:

Հաստոցային շարքի բազմակիությունից դեպի մոնումենտալ ընդհանրություն գեղանկարիչ, գծանկարիչ, մոնումենտալիստ Գրիգոր Խանջյանի արվեստի առանձնահատկությունների շուրջ ; From Easel Series To Decorative-Monumental Completeness

Ստեղծողը:

Гамагелян, Вардитер

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Խորագիր:

Искусство ; Григора Ханджян

Չվերահսկուող բանալի բառեր:

строгая художественная концепция ; цикличность и единство творчества ; тяготение к обобщённым формам ; организующий ритм ; глубинный уровень исполнительского механизма ; кредо художника ; высокий дух гражданства ; особенности пластического языка ; декоративная выпуклость силуэта ; эффект тесноты ; энергичный рисунок ; полифоническая многосложность ; героический контекст ; плоскостьгобелена ; настенное панно

Ծածկոյթ:

219-226

Ամփոփում:

В целой картине развития творчества Григора Ханджяна прослеживается неуклонно действующая логика, которая стимулирует собою цикличность, единство его мира. С особой выпуклостью закономерности творчества вырисовываются в графике, а вслед за ней – в монументально- декоративном искусстве, подытоживающем собой большой период его деятельности.
Չնայած այն հանգամանքին, որ Գրիգոր Խանջյանի արվեստը բազմակողմանի ուսումնասիրված է, վերջինիս թողած ժառանգությունը այնքան բազմաբովանդակ է, որ ակամայից պահանջ է առաջացնում նորովի դիտարկել նկարչի ստեղծագործությունը՝ ընդհանրական, տիպաբանական, կերպարային ընդգրկմամբ : Հոդվածում բաղդատման մեջ են դրվել Խանջյանի գրաֆիկական շարքերը և այդ շարքերն իրենց հերթին համեմատվել են մոնումենտալ նկարչության ոճաբանական առանձնահատկությունների հետ (տվյալ պարագայում «Վարդանանք» որմնապատկերի և գոբելենի) : Եզրահանգումը հետևյալն է. հաստոցային շարքերի մեջ հուզակերպարային զարգացումները կատարվում են հաջորդական գծային սկզբունքով, որը մեծադիր համայնապատկերներում կենտրոնանում, խտանում է և ստանում առավել հուժկու հնչողություն՝ շնորհիվ նախորդ փուլերից ժառանգած կերպարային մշակումների և մոնումենտալ արվեստի առանձնահատուկ ոճաբանման :
The linear development in Grigor Khanjyan's easel series of monumental pannos in terms of style and emotions, focuses, integrates and gets a strong sound through the monumental art style and growth of previous stages.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Տեսակ:

Հոդված

Ձեւաչափ:

pdf

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան