Journal or Publication Title:
Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Шаирян Ц. Эд., Тадевосян М. Т.
Title:
Անգլերեն լեզվի արտասանության ուսուցումը հայկական դպրոցի տարրական դասարաններում
Other title:
Обучение английскому произношению в начальных классах основной школы в РА
Creator:
Շահիրյան, Ծովինար ; Թադևոսյան, Մետաքսյա
Corporate Creators:
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Subject:
Uncontrolled Keywords:
ոչ լեզվակիր ; հաղորդակցության մեջ թյուրըմբռնում ; կատարյալ արտասանություն ; հնչյունական կանոններ և միտումներ ; ձայնային համակարգ ; հնչույթ ; սահուն շարժում ; այլընտրանքային ունկնդրական խտրականություն ; շեշտև ռիթմ ; հնչյունները ընդօրինակել ; հանգ ; ինքնարտահայտում
Coverage:
Abstract:
Սույն հոդվածը նվիրված է անգլերենի արտասանության ուսուցմանը հայկական դպրոցների տարրական դասարաններում: Անգլերենի ուսուցման սկզբնական փուլում, արտասանության ուսուցման խնդիրը, անգլերենի դասավանդման մեթոդաբանության կարևորագույն խնդիրներից մեկն է: Անգլերենի ճիշտ արտասանության ուսուցումը չափազանց բարդ գործընթաց է: Առանց ճշգրիտ արտասաության, հնարավոր չէ իրականացնել լեզվի հաղորդակցական գործառույթը: Սկզբնական փուլում անհրաժեշտ է երեխաներին սովորեցնել լեզվակիրների նման արտասանել հնչյունները: Հոդվածում քննարկվում են անգլերեն արտասանության դժվարություները և դրանց հաղթահարման ուղիները, ռազմավարությունները և մոտեցումները, որոնք կնպաստեն տարրական դասարանների աշակերտների մոտ ձևավորել արտասանական ճիշտ կարողություններ և հմտություններ:
Статья посвящена обучению английскому произношению в начальных классах основной школы в РА. Проблема обучения произношению на начальном этапе изучения английского языка является одной из самых главных проблем в методике обучения английскому языку. Обучение правильному английскому произношению – чрезвычайно сложное дело. Без правильно поставленного произношения не возможно проявление коммуникативной функции языка. На начальном этапе необходимо научить детей произносить звуки так, как это делают носители английского языка. В статье обсуждаются трудности английского произношения и способы их преодоления, стратегии и подходы, которые помогут ученикам начальных классов сформулировать правильные языковые навыки и способности.
Place of publishing:
Երևան