Object structure

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Date of publication:

2017

Number:

4 (38)

ISSN:

1829-0531

Official URL:

click here to follow the link

Additional Information:

Шаирян Ц. Эд., Тадевосян М. Т.

Title:

Անգլերեն լեզվի արտասանության ուսուցումը հայկական դպրոցի տարրական դասարաններում

Other title:

Обучение английскому произношению в начальных классах основной школы в РА

Creator:

Շահիրյան, Ծովինար ; Թադևոսյան, Մետաքսյա

Corporate Creators:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Subject:

Մանկավարժություն

Uncontrolled Keywords:

ոչ լեզվակիր ; հաղորդակցության մեջ թյուրըմբռնում ; կատարյալ արտասանություն ; հնչյունական կանոններ և միտումներ ; ձայնային համակարգ ; հնչույթ ; սահուն շարժում ; այլընտրանքային ունկնդրական խտրականություն ; շեշտև ռիթմ ; հնչյունները ընդօրինակել ; հանգ ; ինքնարտահայտում

Coverage:

169-180

Abstract:

Սույն հոդվածը նվիրված է անգլերենի արտասանության ուսուցմանը հայկական դպրոցների տարրական դասարաններում: Անգլերենի ուսուցման սկզբնական փուլում, արտասանության ուսուցման խնդիրը, անգլերենի դասավանդման մեթոդաբանության կարևորագույն խնդիրներից մեկն է: Անգլերենի ճիշտ արտասանության ուսուցումը չափազանց բարդ գործընթաց է: Առանց ճշգրիտ արտասաության, հնարավոր չէ իրականացնել լեզվի հաղորդակցական գործառույթը: Սկզբնական փուլում անհրաժեշտ է երեխաներին սովորեցնել լեզվակիրների նման արտասանել հնչյունները: Հոդվածում քննարկվում են անգլերեն արտասանության դժվարություները և դրանց հաղթահարման ուղիները, ռազմավարությունները և մոտեցումները, որոնք կնպաստեն տարրական դասարանների աշակերտների մոտ ձևավորել արտասանական ճիշտ կարողություններ և հմտություններ:
Статья посвящена обучению английскому произношению в начальных классах основной школы в РА. Проблема обучения произношению на начальном этапе изучения английского языка является одной из самых главных проблем в методике обучения английскому языку. Обучение правильному английскому произношению – чрезвычайно сложное дело. Без правильно поставленного произношения не возможно проявление коммуникативной функции языка. На начальном этапе необходимо научить детей произносить звуки так, как это делают носители английского языка. В статье обсуждаются трудности английского произношения и способы их преодоления, стратегии и подходы, которые помогут ученикам начальных классов сформулировать правильные языковые навыки и способности.

Place of publishing:

Երևան

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան