Journal or Publication Title:
Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Григорян А. Л., Grigorian A. L.
Title:
Դժվար դաստիարակվող դեռահասի հետ մանկավարժական աշխատանքի առանձնահատկությունները
Other title:
Особенности педагогической работы с трудновоспитуемыми подростками ; The peculiarities of pedagogical work with a hard teenager
Creator:
Corporate Creators:
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Subject:
Uncontrolled Keywords:
դժվար դեռահաս ; շեղված վարք ; նեգատիվիզմ ; աուտոագրեսիա ; ճգնաժամային փուլ ; Էմպատիկ փոխհարաբերություններ
Coverage:
Abstract:
Հոդվածում քննարկվում է դեռահասի անձնային առանձնահատկությունների վրա հիմնված մանկավարժական աշխատանքի մոտեցումները: Աշխատանքը մշակված է ոլորտում առկա մասնագիտական գրականության և պրակտիկ դաշտում առկա մեթոդների համադրությամբ: Բնութագրված են դեռահասի վարքաձևի շեղման հիմնական պատճառները և դրանց կանխարգելման մեթոդները: Հատկանշական է՝ «դժվար դեռահաս»-ի հետ մանկավարժական աշխատանք իրականացնելիս ստեղծել էմպատիկ և վստահելի փոխհարաբերություններ, որը կհնարավորի ճգնաժամային փուլում գտնվող դեռահասի շեղված վարքի՝ աուտոագրեսիայի և նեգատիվիզմի կանխարգելման նպաստավոր պայմանների ստեղծումը:
В статье обсуждаются методы педагогической работы ,основанные на личностных особенностях подростка. Статья разработана на основе методической литературы и сопоставлении существующих в данной сфере методов. Охарактеризованы основные причины девиантного поведения подростка и методы его предупреждения. При осуществлении работы с «трудным подростком» характерно создание эмпатических и доверительных взаимоотношений,которые сделают возможным создание благоприятных условий для предупреждения аутоагрессии и негативизма девиантного поведения подростка,находящегося в стадии кризиса.
The article discusses pedagogical work approaches, based on personal characteristics of a teenager. The work has been elaborated in combination of available professional literature and existing methods in practical field. The main reasons for the deviation of the teenager’s behavior and their prevention methods are characterized. It is considerably to create empathic and trustworthy relationships with a hard teenager while implement pedagogical work, that can make possible for the teenager in the crisis phase to create favorable conditions for the prevention of deviant behavior: auto- aggression and negativism.
Place of publishing:
Երևան