Journal or Publication Title:
Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Title:
Խոսքիմասային տարարժեք բառերի բազմիմաստության ուսուցումն ավագ դպրոցում
Other title:
Teaching Lexically Polysemy of Part-of-Speech Polysemantic Wordsat High School ; Обучение лексической многозначности морфологически полисемичных слов в старшей школе
Creator:
Corporate Creators:
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Subject:
Uncontrolled Keywords:
ձևաբանություն ; խոսքիմասային տարարժեքություն ; բազմիմաստություն ; երկարժեք բառեր ; եռարժեք բառեր ; իմաստաբանություն ; հիմնական իմաստ ; փոխաբերական իմաստ ; խմբային համագործակցության սկզբունք
Coverage:
Abstract:
Հանրակրթության ավագ դպրոցում խոսքիմասային տարարժեք բառերն ուսումնասիրելիս ի հայտ են գալիս այնպիսի միավորներ, որոնց տարարժեքությունը պայմանավորված է հիմնական և երկրորդական բառիմաստների հարաբերակցության հանգամանքով։ Հայերենում մի շարք բազմիմաստ գոյական և ածական անուններ այդ սկզբունքով համատեղում են երկարժեք (գոյական//ածական.- գերի, պատանի, բյուրեղ, ածական//մակբայ.- կատարյալ, բարձր, տարտամ) և եռարժեք (գոյական//ածական//մակբայ.- պարապ, համր, տարեկան) նշանակություններ։ Այդ կարգի բառերի ուսուցումը կարող է խորացնել և ամրապնդել սովորողների ձեռք բերած գիտելիքները ձևաբանության և իմաստաբանության բնագավառներից։ Առաջարկվում է տարարժեք բառերի բազմիմաստ նշանակությունների ուսուցումն իրականացնել խմբային համագործակցության եղանակով։
В общеобразовательной старшей школе при обучении морфологически
полисемичных слов выделяется ряд единиц, в рамках которых морфологическая полисемия обусловлена соотношением основного и второстепенного значения слов. В современном армянском языке ряд многозначных существительных и прилагательных совмещает, по этой принципе, морфологическую двухвалентность [сущ.//прил. – գերի, պատանի, բյուրեղ и т.д., прил.//нареч.- կատարյալ, բարձր, տարտամ и т.д.] и трехвалентность [сущ.//прил.//нареч.- պարապ, համր, տարեկան и т.д.]. Обучение языковых единиц такого типа поможет углублять и укреплять знания учащихся в сферах семантики и морфологии. Предлагается принцип группового сотрудничества для обучения лексической многозначности морфологически полисемичных слов.
In the process of investigating words with part-of-speech polysemy at high school of general education, come forward such units the morphological polysemy of which is conditioned with the fact of the correlation of main and secondary word-meanings. According to this principle in Armenian a number of polysemantic nouns and adjectives comprise two-valency (noun//adjective- գերի, պատանի, բյուրեղ, adjective//adverb-կատարյալ, բարձր, տարտամ) and three-valency (noun//adjective//adverb- պարապ, համր, տարեկան) meanings. Teaching those kind of words can deepen and fasten the knowledge that the learners gained within the scopes of morphology and semantics. It is suggested to carry out the teaching lexically polysemy of morphological polysemantic words by means collaborative work in groups.
Place of publishing:
Երևան