Object structure

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Հրապարակման ամսաթիվ:

2018

Համար:

2 (40)

ISSN:

1829-0531

Պաշտոնական URL:

click here to follow the link

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Vardanyan S., Варданян С.

Վերնագիր:

«20-րդ դարի հայ կերպարվեստ» առարկայի դասավանդման մեթոդները բուհերում

Այլ վերնագիր:

Methods of teaching of “Armenian art of the XX-th century” subjectat the higher education institutions ; Методы преподавания предмета «Армянское искусство 20-го века» в вузах

Ստեղծողը:

Վարդանյան, Սաթենիկ

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Խորագիր:

Դասավանդման մեթոդները բուհերում

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

20-րդ դարի հայ կերպարվեստ ; գիտականգրականություն ; ուսուցման ակտիվացման և ինքնուրույնության հինգ մեթոդները ; կրթական արդյունքները ; ստուգման ձևերը ; անձի կայացման կարևորությունը

Ծածկույթ:

126-136

Ամփոփում:

Հոդվածում ներկայացված է առարկայի դասավանդման արդիականությունը, նրա մասին գոյություն ունեցող գիտական գրականությունը: Առաջին անգամ մանկավարժական պրակտիկայում դիտարկվում են այս շրջանի հայ արվեստի ուսուցման առանձնահատկությունները, բուհերում պահանջվող հատուկ մոտեցումները և ուսանողների ակտիվացման, ինքնուրույնության հինգ մեթոդների կիրառումը: Այս մեթոդների, ինչպես նաև կրթական արդյունքների, ստուգման ձևերի իրականացումը նպաստում են ուսանողի մասնագիտացմանը և նրա անձի կայացմանը:
В статье представлены актуальность изучения предмета и научная литература по нему. В практике преподавания впервые рассматриваются специфика обучения этого предмета, особый подход для требований в вузах и пять методов обучения активности и самостоятельности студентов. Предлагаемые методы, а также результаты обучения и формы проверки знаний способствуют специализации и формированию личности студентов.
In this article the relevance of lecturing of the mentioned subject, as well as the related scientific literature are presented. The peculiarities of teaching of Armenian art, special requirements at the higher education establishments, application of five methods of training the activity and self-dependence of students are outlined in this article for the first time in pedagogical practice. The suggested methods, the results of tuition and the forms of knowledge testing contribute to specialization and students` personality formation.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան