Journal or Publication Title:
Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Title:
«20-րդ դարի հայ կերպարվեստ» առարկայի դասավանդման մեթոդները բուհերում
Other title:
Methods of teaching of “Armenian art of the XX-th century” subjectat the higher education institutions ; Методы преподавания предмета «Армянское искусство 20-го века» в вузах
Creator:
Corporate Creators:
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Subject:
Դասավանդման մեթոդները բուհերում
Uncontrolled Keywords:
20-րդ դարի հայ կերպարվեստ ; գիտականգրականություն ; ուսուցման ակտիվացման և ինքնուրույնության հինգ մեթոդները ; կրթական արդյունքները ; ստուգման ձևերը ; անձի կայացման կարևորությունը
Coverage:
Abstract:
Հոդվածում ներկայացված է առարկայի դասավանդման արդիականությունը, նրա մասին գոյություն ունեցող գիտական գրականությունը: Առաջին անգամ մանկավարժական պրակտիկայում դիտարկվում են այս շրջանի հայ արվեստի ուսուցման առանձնահատկությունները, բուհերում պահանջվող հատուկ մոտեցումները և ուսանողների ակտիվացման, ինքնուրույնության հինգ մեթոդների կիրառումը: Այս մեթոդների, ինչպես նաև կրթական արդյունքների, ստուգման ձևերի իրականացումը նպաստում են ուսանողի մասնագիտացմանը և նրա անձի կայացմանը:
В статье представлены актуальность изучения предмета и научная литература по нему. В практике преподавания впервые рассматриваются специфика обучения этого предмета, особый подход для требований в вузах и пять методов обучения активности и самостоятельности студентов. Предлагаемые методы, а также результаты обучения и формы проверки знаний способствуют специализации и формированию личности студентов.
In this article the relevance of lecturing of the mentioned subject, as well as the related scientific literature are presented. The peculiarities of teaching of Armenian art, special requirements at the higher education establishments, application of five methods of training the activity and self-dependence of students are outlined in this article for the first time in pedagogical practice. The suggested methods, the results of tuition and the forms of knowledge testing contribute to specialization and students` personality formation.
Place of publishing:
Երևան