Ցույց տուր կառուցվածքը

Հրապարակման մանրամասներ:

«Արցախի երիտասարդ գիտնականների և մասնագետների միավորում» (ԱԵԳՄՄ) հասարակական կազմակերպության «Գիտական Արցախ» պարբերականն ընդգրկված է ՀՀ ԲՈԿ-ի կողմից հաստատված «Ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի գիտական հրատարակությունների» ցանկում: Պարբերականը, որի հիմնադիրը Երևանի պետական համալսարանն է, լույս է տեսնում տարեկան առնվազն 2 անգամ (2020 թվականից՝ տարեկան 4 անգամ):

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Գիտական Արցախ=Scientific Artsakh=Научный Арцах

Հրապարակման ամսաթիվ:

2024

Համար:

2 (21)

ISSN:

e-2738-2672 ; 2579-2652

Պաշտոնական URL:

www.artsakhlib.am

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Գարօղլանյան Սոսի, Карогланян Соси

Վերնագիր:

Why Quality of the Teacher Matters? Teachers and Teaching Style

Այլ վերնագիր:

Почему качество преподавателя имеет значение? Учителя и стиль преподавания ; Ինչո՞ւ է անհրաժեշտ ուսուցչի որակը: Ուսուցիչներ և ուսուցման ոճ

Ստեղծողը:

Karoghlanian, Sossy

Խորագիր:

Pedagogy

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

teacher ; teaching ; good teaching ; teaching style ; teacher quality ; to inspire ; to motivate

Ծածկույթ:

118-124

Ամփոփում:

This article explores the teachers and their careers, and it aims to highlight the importance of the teachers’ quality, the way skilled teachers inspire and motivate their students by bringing life to curriculum. This article also emphasizes the importance of teaching skills. To accomplish our aim, the following task have been set: to experimentally study the teaching style of teachers and their ability to inspire students taking into consideration their values of priority, psycho-emotional state, self-assessment, teaching style and reliability of the facts. In order to achieve our goal, we used the test method to determine teachers’ teaching style. The main goal is to acknowledge the teaching style of teachers and their ability to inspire their students and mainly to discover how their methods affect the researcher's motivation and academic progress. As a result, we found out that the student’s motivation, learning improvements and academic achievements depend on the quality of the teacher. The motivation of a student in the third millennium requires a passionate and motivated teacher, who possesses a strategic vision within the education system and implements effective lesson plans.
Այս հոդվածն ուսումնասիրում է ուսուցիչներին և նրանց կարիերան։ Այն ընդգծել է ուսուցիչների որակի կարևորությունը․ թե ինչպես են հմուտ ուսուցիչները մոտիվացնում են իրենց ուսանողներին՝ կյանքի կոչելով ուսումնական պլանը: Այս հոդվածում ընդգծվում է նաև ուսուցման հմտությունների կարևորությունը: Մեր նպատակն իրականացնելու համար կատարել ենք հետևյալ առաջադրանքը՝ փորձարարական ճանապարհով ուսումնասիրել ուսուցիչների դասավանդման ոճը և սովորողներին մոտիվացնելու նրանց կարողությունը՝ հաշվի առնելով նրանց առաջնահերթության արժեքները, հոգե-հուզական վիճակը, ինքնագնահատումը, դասավանդման ոճը և փաստերի հավաստիությունը: Մեր նպատակին հասնելու համար օգտագործել ենք թեստային մեթոդը՝ ուսուցիչների դասավանդման ոճը որոշելու համար: Հիմնական նպատակն է ճանաչել ուսուցիչների դասավանդման ոճը և ուսանողներին մոտիվացնելու նրանց կարողությունը և բացահայտելու, թե ինչպես են նրանց մեթոդներն ազդում հետազոտողի մոտիվացիայի և ակադեմիական առաջընթացի վրա: Արդյունքում, մենք պարզեցինք, որ աշակերտի մոտիվացիան, ուսման բարելավումը և ակադեմիական նվաճումները կախված են ուսուցչի որակից: Երրորդ հազարամյակի աշակերտին մոտիվացնելու համար անհրաժեշտ է ջերմեռանդ և մոտիվացված ուսուցիչ, որն ունի կրթական համակարգում ռազմավարական տեսլական և արդյունավետ դասի պլան:
В данной статье рассматривается личность учителя и его деятельность и акцентируется внимание на важности качества работы учителей. Особое внимание уделяется тому, как опытные преподаватели могут вдохновлять и мотивировать своих учеников, приводя их к успеху в усвоении учебных программ. В статье также подчеркивается значение преподавательских навыков. Для достижения цели исследования была поставлена задача экспериментально изучить стиль работы учителей и их способность вдохновлять учеников учитывая при этом их приоритетные ценности, психоэмоциональное состояние, самооценку, а также стиль преподавания и достоверность преподаваемой информации. Для реализации этой задачи был использован метод тестирования для определения стиля работы учителей. Основной целью исследования было выявление стиля преподавания и способности учителей вдохновлять своих учеников, а также определение влияния их методов работы на мотивацию и успеваемость учащихся. В результате исследования было установлено, что мотивация учеников, их успеваемость и академические достижения зависят от качества работы преподавателя. В современном мире мотивация учеников требует труда увлеченного и мотивированного учителя, обладающего стратегическим видением в рамках системы образования и способного эффективно реализовать цели и задачи урока.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ԱԵԳՄՄ հրատ. ; «ԱՐՑԱԽ» հրատ.

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf