Publication Details:
Journal or Publication Title:
Գիտական Արցախ=Scientific Artsakh=Научный Арцах
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
www.artsakhlib.am
Additional Information:
Title:
Shaping Social-Emotional Learning Skills of Teachers in Armenian Schools in Lebanon and Armenia
Other title:
Формирование социально-эмоциональных навыков учителей армянских школ в Ливане и Армении ; Հայաստանի և Լիբանանի հայկական դպրոցների ուսուցիչների սոցիալ-հուզական հմտությունների ձևավորումը
Creator:
Subject:
Uncontrolled Keywords:
mental health ; social skills ; social-emotional learning ; emotional wellbeing ; soft skills ; life skills ; Armenia ; Lebanon
Coverage:
Abstract:
The current research aims to shed light on the teachers’ knowledge and awareness of emotional intelligence and -social-emotional learning in pedagogical institutions in Lebanon and in Armenia. The objective of this article is to emphasize the significance of social skills in contemporary classrooms, explore effective teaching and learning strategies, and underline the importance of these skills for preparing healthy learners It uses quantitative analysis of a comparative study on the personal and social competencies of educators. It offers a literature review on the benefits of social-emotional learning programs in terms of creating equity in schools, nurturing the spirit of self-awareness, and offering learners emotion regulation tools and the capability to build healthy long-lasting relationships based on empathy. The research was conducted in Lebanon and Armenia to investigate the levels of teacher self-awareness, self-regulation, empathy, motivation, and social skills. The study aims to identify the strengths of the teachers in these areas and also to pinpoint the gaps that could serve as starting points for offering professional development opportunities to these communities. The research offers recommendations and guidelines for schools that aim to introduce social-emotional learning effectively inside classrooms by targeting teachers’ knowledge of social-emotional learning.
Հոդվածում ներկայացվում է Հայաստանի և Լիբանանի մանկավարժական հաստատություններում իրականացրած հետազոտության համեմատական վերլուծության արդյունքները: Սույն հոդվածի նպատակն է ուսումնասիրել ուսուցիչների ինքնագիտակցության, ինքնակարգավորման, կարեկցանքի, մոտիվացիայի և սոցիալական հմտությունների մակարդակը, ներկայացնել սոցիալական հմտությունների կարևորությունը ժամանակակից դպրոցներում, ուսուցման ռազմավարություններում և ապագա մանկավարժների պատրաստման գործում, ինչպես նաև բացահայտել ուսուցիչների ուժեղ կողմերը այդ ոլորտներում, գտնել այն խնդիրները, որոնք մեկնարկային կետեր կլինեն համայնքներին մասնագիտական զարգացման հնարավորություններ առաջարկելու համար: Աշխատանքում ներկայացնում է մանկավարժների անձնական և սոցիալական իրավասությունների համեմատական ուսումնասիրության քանակական վերլուծություն: Այն առաջարկում է գրականության ակնարկ սոցիալական զգացմունքային ուսուցման ծրագրերի առավելությունների վերաբերյալ՝ դպրոցներում արդարություն ստեղծելու, ինքնագիտակցության ոգին սնուցելու, սովորողներին հույզերի կարգավորման գործիքների և կարեկցանքի վրա հիմնված առողջ, երկարատև հարաբերություններ կառուցելու կարողության վերաբերյալ: Հոդվածում ներկայացվում են առաջարկություններ և ուղեցույցներ դպրոցների համար, որոնք նպատակ ունեն արդյունավետ կերպով ներկայացնելու սոցիալական զգացմունքային ուսուցումը դասարաններում՝ թիրախավորելով ուսուցիչների գիտելիքները սոցիալական հուզական ուսուցման վերաբերյալ:
В статье представлены результаты сравнительного анализа исследований, проведенных в педагогических учреждениях Ливана и Армении. Целью данной статьи является изучение уровня самосознания, саморегуляции, эмпатии, мотивации и социальных навыков учителей, представление важности социальных навыков в современных школах, в стратегиях преподавания и при подготовке будущих педагогов, выявление сильных сторон учителей в этих областях, а также выявление проблем, которые станут отправной точкой для предоставления сообществу возможностей профессионального развития. В статье представлен количественный анализ сравнительного исследования личностных и социальных компетенций педагогов. Кроме того, представлен и обзор литературы о преимуществах программ социально-эмоционального обучения с точки зрения обеспечения равенства в школах, воспитания духа самосознания, предложения учащимся инструментов регулирования эмоций и способности строить здоровые долгосрочные отношения, основанные на эмпатии. В статье представлены рекомендации и методические указания для школ, которые стремятся эффективно внедрить социально-эмоциональное обучение в классах, ориентируясь на знания учителей в области социально-эмоционального обучения.
Place of publishing:
Երևան