Ցույց տուր կառուցվածքը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Հատուկ կրթության հայկական ամսագիր=Проблемы специального образования=Armenian Journal of Special Education

Հրապարակման ամսաթիվ:

2016

Հատոր:

3

Համար:

1

ISSN:

2579-2881 ; e-2953-7886

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Мурадян С. С., Muradyan S. S.

Վերնագիր:

Լսողության խանգարում ունեցող նախադպրոցականների արտաբերման կարողության զարգացման ուղղությամբ սուրդոմանկավարժների իրազեկվածության մակարդակի ուսումնասիրում

Այլ վերնագիր:

Осведомленность сурдопедагогов об развитии произношения дошкольников с нарушениями слуха ; Awareness Of Special Educators About Development Of Pronunciation Preschool Children With Hearing Impairment

Ստեղծողը:

Մուրադյան, Ս․ Ս․

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Խորագիր:

Լսողության խանգարում ունեցող նախադպրոցականներ

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

սուրդոմանկավարժներ ; լսողական ընկալում ; արտաբերական կարողություններ ; համակարգչային խաղեր

Ծածկույթ:

133-141

Ամփոփում:

В статье представлены результаты исследования характеристик уровня осведомленности сурдопедагогов, родителей и студентов о развитии произносительных навыков у дошкольников с нарушениями слуха. На основе которого мы предлагаем методы, средства и условия для проведения корекционно развивающей работы, поскольку произношение является одним из важных компонентов развития правильной речи у детей с нарушением слуха․
The article presents the results of a study of characteristics awareness surdopedagogs, parents and students about the development of pronunciation skills in pre-school children with hearing impairments. On the basis of that, we offer methods, means and facilities for the corrective and developmental work, because the pronunciation is an important component of the development of correct speech for children with hearing impairment․

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf