Марутян М. К., Овсепян Н. К., Marutyan M. K., Hovsepyan N. K.
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
В статье рассматриваются основные направления и пути организации инклюзивного образования. Уделяется большое внимание повышению общего развития детей имеющих умственную отсталость в контексте инклюзивного образования
Երևան
oai:arar.sci.am:376344
Oct 4, 2024
Jul 4, 2024
16
https://arar.sci.am/publication/407150
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Մարության, Մ․ Կ․, Ներառական կրթության դերն ու նշանակությունը մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների ընդհանուր զարգացման գործընթացում | Oct 4, 2024 |
Սվաջյան, Ա. Հ.
Մարության, Մ. Կ. Ասատրյան, Ս. Ա.
Հակոբյան, Ք. Հ. Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Ազարյան, Ռ. Ն. Գրիգորյան, Մ. Ա.