Object structure

Publication Details:

Լույս է տեսնում տարեկան 6 անգամ

Journal or Publication Title:

«Ամբերդ» տեղեկագիր="Ambert" bulletin= "Амберт" бюллетень

Date of publication:

2024

Number:

1 (26)

ISSN:

2579-2989

Official URL:


Additional Information:

Шагриманян Тереза, Shahrimanyan Tereza

Title:

Փողոցների և հասարակական տրանսպորտի բեռնվածության հավասարակշռում. ի՞նչ անել

Other title:

Баланс между разгрузкой улиц и общественным транспортом:что делать? ; Balancing Street Decongestion and Public Transport: What to do?

Creator:

Շահրիմանյան, Թերեզա

Subject:

Քաղաքային տնտեսություն

Uncontrolled Keywords:

«կարմիր գծերի» վճար ; ավտոկայանատեղերի թանկացում ; հանրային տրանսպորտի ծանրաբեռնվածություն ; կայուն տրանսպորտայինհամակարգ ; տրանսպորտի կառավարում ; հավասարակշռում

Coverage:

36-45

Abstract:

Տրանսպորտային ենթակառուցվածքների կառավարումը լի է բազմաթիվ դժվարություններով՝ պահանջելով ինտեգրված մոտեցումներ: Ոլորտում կատարվող փոփոխությունները, օրինակ՝ ավտոկայանատեղի վճարների ավելացումը, կարող են ազդել այլ բաղադրիչների վրա ևս՝ խթանելով հասարակական տրանսպորտի օգտագործումը: Ավտոկայանատեղերի կամ «կարմիր գծերի» վճարների բարձրացումը, որը նպատակաուղղված է փողոցների բեռնվածության նվազեցմանը, անկասկած, կարող է անդրադառնալ նաև վարորդների տրանսպորտային վարքագծի վրա՝ նրանց դարձնելով հանրային տրանսպորտի ուղևորներ։ Ուստի կարևոր է դիտարկել այս փոփոխությունների հնարավոր ազդեցությունները հասարակական տրանսպորտի վրա՝ ուղևորահոսքի ավելացման և հասարակական տրանսպորտի գերբեռնվածության տեսանկյունից: Կայուն և արդյունավետ տրանսպորտային ապագա ապահովելու համար փողոցների բեռնվածության և հասարակական տրանսպորտի միջև հավասարակշռության ապահովումը քաղաքային տնտեսության ռազմավարական պլանավորման անբաժանելի մասը պետք է կազմի:
Управление транспортной инфраструктурой сопряжено со многими проблемами, а управление городским транспортом требует комплексного подхода. Изменения в одной части системы, например, повышение платы за парковку, могут повлиять на другие аспекты, например, на использование общественного транспорта. Повышение платы за парковку или «красную линию», призванное уменьшить заторы на улицах, несомненно, может повлиять на поведение водителей. По этой причине важно также учитывать возможное влияние последнего на общественный транспорт, так как может произойти увеличение пассажиропотока и перегруженность общественного транспорта. Поэтому, чтобы обеспечить устойчивое и эффективное транспортное будущее, важность баланса между уличными пробками и общественным транспортом должна быть неотъемлемой частью стратегического планирования городской мобильности.
Managing transport infrastructure faces numerous challenges and, particularly, urban transport management requires an integrated approach. Changes in one part of the system, such as an increase in parking fees, can affect other aspects, including the use of public transport. Increasing parking fees,often referred to as "red line" fees, that are aimed at reducing congestion on the streets, can undoubtedly influence driver behavior. For this reason, it is also important to consider the possible effects of the latter on public transport, leading to an increase in passenger flow and public transport congestion. Therefore, to ensure a sustainable and efficient transport future, the importance of balancing street congestion and public transport must be an integral part of strategic urban mobility planning.

Publisher:

ՀՊՏՀ «Տնտեսագետ» հրատ․

Type:

Հոդված

Format:

pdf

General note:

Նյութը վերցված է Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի կայքից։