Օբյեկտ

Վերնագիր: Ներառական կրթությունը որպես նոր մոտեցում կարծրատիպերի նկատմամբ

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Հատուկ կրթության հայկական ամսագիր=Проблемы специального образования=Armenian Journal of Special Education

Հրապարակման ամսաթիվ:

2017

Հատոր:

3

Համար:

2

ISSN:

2579-2881 ; e-2953-7886

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Арзуманян Е., Arzumanyan H.

Այլ վերնագիր:

Инклюзивное образование как новый подход к сложившимся стереoтипам ; Inclusive Education As Approach Of Avoding Stereotypies

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկույթ:

18-21

Ամփոփում:

В статье инклюзивное образование рассматрибается как новый подход к сложившився стереотипам. Для того, чтобы работа с детьми с ограниченными возможностями достигла своей цели, особое значение имеет инклюзивное образование, которое должно стать не только идеей, но и образом жизни, и благодаря пошаговым действиям помочь людям ломать стереотипы․
The article presents importance role of inclusive education in the process, which must not only be an idea but also become a lifestyle and due to its practical steps break the existing stereotypes in society.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:375273

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Oct 4, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 10, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

7

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/406269

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն