Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Русский язык в Армении=Ռուսաց լեզուն Հայաստանում=Russian language in Armenia
Հրապարակման ամսաթիւ:
Համար:
ISSN:
Լրացուցիչ տեղեկութիւն:
Թարվերդյան Տ. Ս., Tarverdyan T. S.
Վերնագիր:
О форме психологического анализа урока
Այլ վերնագիր:
Դասի հոգեբանական վերլուծության ձևը ; Form Of Psichological Analysis Of The Lesson
Ստեղծողը:
Համատեղ հեղինակները:
Армянский государственный педагогический университет имени Хачатура Абовяна
Աջակից(ներ):
Խորագիր:
Չվերահսկուող բանալի բառեր:
толкование ; психологический анализ ; самосознание
Ծածկոյթ:
Ամփոփում:
Психологический анализ – один из двух основных мыслительных процессов. В качестве психологических «компонентов» урока выступают два активных субъекта учебного процесса – учитель и учащийся. Психологический анализ урока позволяет разграничить три его плана. В то же время он – инструмент, средство совершенствования педагогической деятельности учителя.
Հոգեբանական վերլուծությունը մտավոր երկու հիմնական գործընթացներից մեկն է: Դասի հոգեբանական «բաղադրիչների» դերում հանդես են գալիս դասընթացի երկու ակտիվ սուբյեկտ` ուսուցիչ և սովորող: Դասի հոգեբանական վերլուծությունը թույլ է տալիս սահմանափակել նրա երեք ծրագրերը: Միևնույն ժամանակ այն ծառայում է որպես գործիք, ուսուցչի մանկավարժական գործունեության կատարելագործման միջոց:
The psychological analysis is one of two basic mental processes. As psychological “components” of a lesson there are two active subjects of educational process – teacher and pupil. The psychological analysis of a lesson allows differentiating its three plans. At the same time it is tool, means of perfection of pedagogical activity of the teacher.
Հրատարակութեան վայրը:
Ереван