Object structure

Journal or Publication Title:

Русский язык в Армении=Ռուսաց լեզուն Հայաստանում=Russian language in Armenia

Date of publication:

2014

Number:

6 (91)

ISSN:

1829-4162

Additional Information:

Թարվերդյան Տ. Ս., Tarverdyan T. S.

Title:

О форме психологического анализа урока

Other title:

Դասի հոգեբանական վերլուծության ձևը ; Form Of Psichological Analysis Of The Lesson

Creator:

Тарвердян, Т. С.

Corporate Creators:

Армянский государственный педагогический университет имени Хачатура Абовяна

Contributor(s):

Гл. ред. Б. М. Есаджанян

Subject:

Методика

Uncontrolled Keywords:

толкование ; психологический анализ ; самосознание

Coverage:

22-27

Abstract:

Психологический анализ – один из двух основных мыслительных процессов. В качестве психологических «компонентов» урока выступают два активных субъекта учебного процесса – учитель и учащийся. Психологический анализ урока позволяет разграничить три его плана. В то же время он – инструмент, средство совершенствования педагогической деятельности учителя.
Հոգեբանական վերլուծությունը մտավոր երկու հիմնական գործընթացներից մեկն է: Դասի հոգեբանական «բաղադրիչների» դերում հանդես են գալիս դասընթացի երկու ակտիվ սուբյեկտ` ուսուցիչ և սովորող: Դասի հոգեբանական վերլուծությունը թույլ է տալիս սահմանափակել նրա երեք ծրագրերը: Միևնույն ժամանակ այն ծառայում է որպես գործիք, ուսուցչի մանկավարժական գործունեության կատարելագործման միջոց:
The psychological analysis is one of two basic mental processes. As psychological “components” of a lesson there are two active subjects of educational process – teacher and pupil. The psychological analysis of a lesson allows differentiating its three plans. At the same time it is tool, means of perfection of pedagogical activity of the teacher.

Place of publishing:

Ереван

Type:

Статья

Format:

pdf

Language:

ru