Ցույց տուր կառուցվածքը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Русский язык в Армении=Ռուսաց լեզուն Հայաստանում=Russian language in Armenia

Հրապարակման ամսաթիվ:

2017

Համար:

4 (107)

ISSN:

1829-4162

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Mkrtchyan M. A., Մկրտչյան Մ. Ա.

Վերնագիր:

Становление не классно-урочных систем обучения: проблемы и перспективы

Այլ վերնագիր:

The Formation Of A Nonclass-Lesson Learning System: Problems And Prospects ; Ազդակային դասընթացի ուսումնասիրության համակարգի ձևավորում. խնդիրներ և հեռանկարներ

Ստեղծողը:

Мкртчян, М. А.

Համատեղ հեղինակները:

Армянский государственный педагогический университет имени Хачатура Абовяна

Աջակից(ներ):

Гл. ред. А. М. Амирханян

Խորագիր:

Педагогика

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

способ организации обучения ; компоненты содержания обучения ; предметно-знаниевый характер обучения ; концепция классно-урочной системы

Ծածկույթ:

43-52

Ամփոփում:

В статье дается обоснование о неизбежности и необходимости становления новых способов организации обучения, отличных от классно-урочной системы обучения, рассматривается характер учебного процесса в учебных группах, в которых могут обучаться разные по способностям и образовательным потребностям учащиеся. Это обстоятельство делает необходимым переосмысление основных положений дидактики и целенаправленность инноваций в сфере обучения.
The article is based on the necessity and inevitability of making other systems significantly different from the classroom system of organizing the organization, discussing the forms and principles of organizing the learning process in the teaching group. Based on this circumstance, it is necessary to reconsider the main provisions of the didactics and the nature and purpose of pedagogical innovations.
Հոդվածում հիմնավորվում է ուուսուցման կազմակերպման դաս-դասարանային համակարգից էապես տարբերվող այլ համակարգերի կայացման անհրաժեշտությունն ու անխուսափելիությունը, քննարկվում են տարատարիք ու տարամակարդակ կազմով ուսմնական խմբում ուսուցման գործընթացի կազմակերպման ձևերն ու սկզբունքները: Ելնելով այս հանգամանքից՝ անհրաժեշտ է վերանայել դիդակտիկայի հիմնական դրույթները և մանկավարժական նորարարությունների բնույթն ու նպատակաուղղվածությունը:

Հրատարակության վայրը:

Ереван

Տեսակ:

Статья

Ձևաչափ:

pdf

Լեզու:

ru