Ցոյց տուր կառուցուածքը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Русский язык в Армении=Ռուսաց լեզուն Հայաստանում=Russian language in Armenia

Հրապարակման ամսաթիւ:

2017

Համար:

5 (108)

ISSN:

1829-4162

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Bondarenko L. V., Lebedintsev V. B., Litvinskаyа I. G., Minova M. V., Բոնդարենկո Լ. Վ., Լեբեդինցև Վ. Բ., Լիտվինսկայա Ի. Գ., Մինովա Մ. Վ.

Վերնագիր:

Система коллективного обучения на основе индивидуальных программ

Այլ վերնագիր:

The System Of Collective Learning Based On Individual Programs ; Կոլեկտիվ ուսուցման համակարգը անհատական ծրագրերի հիմքում

Ստեղծողը:

Бондаренко, Л. В. ; Лебединцев, В. Б. ; Литвинская, И. Г. ; Минова, М. В.

Համատեղ հեղինակները:

Армянский государственный педагогический университет имени Хачатура Абовяна

Աջակից(ներ):

Гл. ред. А. М. Амирханян

Խորագիր:

Педагогика

Չվերահսկուող բանալի բառեր:

коллективные учебные занятия ; образовательный маршрут ; образовательный процесс ; индивидуальная образовательная программа ; управление

Ծածկոյթ:

29-37

Ամփոփում:

В статье рассматриваются коллективные занятия, характеризующиеся разным темпом, маршрутами и кооперациями с разными учащимися, и коллективный способ построения учебных занятий. Реализация индивидуальных образовательных систем и программ, отличающихся от распространенных в настоящее время обучающих форм, дает представление о предстоящей образовательной деятельности, а качественное освоение предметного содержания невозможно без овладения метапредметными умениями.
The article deals with collective occupations characterized by different tempos, routes and cooperations with different students, and a collective way of constructing training sessions. The implementation of individual educational systems and programs that differ from the current teaching forms, gives an idea of the forthcoming educational activity, and the qualitative mastering of the subject content is impossible without mastering the metasubject skills.
Հոդվածը անրադառնում է կոլեկտիվ ուսուցման համակարգին, որը բնութագրվում են տարբեր տեմպով, ուղիներով, տարբեր աշակերտների հետ համագործակցության և դասընթացների կառուցման կոլեկտիվ ձևով: Ներկայիս դասավանդման ձևերից տարբերվող կրթական համակարգի և ծրագրերի իրականացումը պատկերացում է տալիս, որ առարկայի բովանդակության որակական իմացությունը անհնար է մետաենթագիտակցության հմտությունների տիրապետումից առանձին:

Հրատարակութեան վայրը:

Ереван

Տեսակ:

Статья

Ձեւաչափ:

pdf

Լեզու:

ru