Journal or Publication Title:
Русский язык в Армении=Ռուսաց լեզուն Հայաստանում=Russian language in Armenia
Date of publication:
Number:
ISSN:
Additional Information:
Sharafadina K. I., Շարաֆադինա Կ. Ի.
Title:
Other title:
«Ես հաստատ տեսնում եմ այս ճանճը»(«գալանտ» դետալ Դոստոևսկու գեղարվեստական լեզվով և պատմագրական ամատեքստում) ; «I definitely see this fly» («gallant» detailin the artistic language of Dostoevsky and the historical-literary context)
Creator:
Corporate Creators:
Армянский государственный педагогический университет имени Хачатура Абовяна
Contributor(s):
Subject:
Uncontrolled Keywords:
Достоевский ; «язык» мушек ; галантные аксессуары ; роман «Бесы» ; Лажечников ; портретирование ; символическая деталь
Coverage:
Abstract:
Հոդվածում առաջարկվում է պատմամշակութային մեկնաբանության փորձ Դոստոևսկու «Դևերը» վեպի մեկ նշանակալի «գալանտ» դետալից, որը հաստատում է մեկնաբանների դիտարկումները գրողի դետալ-իրերի սիմվոլիզմի վերաբերյալ, որի ընթերցման համար լրացուցիչ ենթատեքստեր են պահանջվում, մասնավորապես մշակութային: Բացահայտվում և վերլուծվում են ռուս այլ գրողների (Պուշկինի, Լաժեչնիկովի, Մելնիկով-Պեչերսկու) «գալանտ» օրինակների նշանակալի օգտագործումը։ Հեղինակը գալիս է այն եզրակացության, որ խորհրդանշական մշակութային դետալը Դոստոևսկու գեղարվեստական մարդաբանության կարևոր հիմնական բաղադրիչն է։
The article proposes the experience of historical and cultural commenting on one significant "gallant" detail from Dostoevsky's novel "The Demons", which confirms the commentators' observations of the symbolism of the details-things of the writer, for the reading of which additional contexts are required, in particular general cultural ones. Examples of significant use of this "gallant" detail by other Russian writers (Pushkin, Lazhechnikov, Melnikov-Pechersky) are identified and analyzed. The author comes to the conclusion that a symbolic cultural detail is an important basic component of Dostoevsky's artistic anthropology.
В статье предложен опыт историко-культурного комментирования одной значимой «галантной» детали из романа Достоевского «Бесы», которая подтверждает наблюдения комментаторов над символичностью деталей-вещей у писателя, для прочтения которых требуется привлечение дополнительных контекстов, в частности общекультурных. Выявлены и проанализированы примеры значимого использования этой «галантной» детали другими русскими писателями (Пушкин, Лажечников, Мельников-Печерский). Автор приходит к выводу, что символическая культурогенная деталь – важный базовый компонент художественной антропологии Достоевского.
Place of publishing:
Ереван