Journal or Publication Title:
Русский язык в Армении=Ռուսաց լեզուն Հայաստանում=Russian language in Armenia
Date of publication:
Number:
ISSN:
Additional Information:
Գրիգորյան Ծ. Ժ., Թորիկյան Մ. Լ., Grigoryan Ts. J., Torikyan M. L.
Title:
Other title:
Տեղեկատվական տեխնոլոգիաները ոչ լեզվական համալսարանում օտար լեզուուսուցման մեջ `իրական հնարավորություններ և արդյունքներ ; Information Technologies in Teaching a Foreign Language in a non-linguistic university: Real opportunities and Results
Creator:
Григорян, Ц. Ж. ; Торикян, М. Л.
Corporate Creators:
Армянский государственный педагогический университет имени Хачатура Абовяна
Contributor(s):
Subject:
Uncontrolled Keywords:
информационные технологии ; обратный перевод ; словообраовательная логика ; специальный текст ; активная память
Coverage:
Abstract:
Актуальность знания иностранных языков для специали¬стов с высшим образованием заставляет искать пути совершенствования преподавания этой дисциплины не только в школе, но и в вузе. В статье показано, что, новейшие технические средства позволяют проводить с каждым студентом обучение индивидуально и видеть индивидуальные показатели, которые позволяют понять причины плохой успеваемости и принять соответствующие меры по коррекции обучения.
Բարձրագույն կրթության մասնագետների համար օտար լեզուների իմացության համապատասխանությունը ստիպում է ուղիներ փնտրել դպրոցում և բուհում առարկայի դասավանդումը բարելավելու համար: Հոդվածը ցույց է տալիս, որ նորագույն տեխնիկական միջոցները թույլ են տալիս սովորեցնել յուրաքանչյուր ուսանողի անհատապես և տեսնել անհատական ցուցանիշներ, որոնք թույլ են տալիս հասկանալ վատ կատարողականի պատճառները և սովորելու համար ձեռնարկել համապատասխան ուղղիչ միջոցներ:
The relevance of knowledge of foreign languages for specialists in higher education makes us look for ways to improve the teaching of this discipline at schools and universities. The article shows that the latest technical means allow you to teach each student individually and see individual indicators, which enable you to understand the causes of poor performance and take appropriate corrective measures for learning.
Place of publishing:
Ереван