Object structure

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Date of publication:

2016

Number:

3-4 (28-29)

ISSN:

1829-0523

Official URL:


Additional Information:

Даллакян Г. В., Авагян А. А., Dallakyan G. V., Avagyan A.H.

Title:

Ուսուցիչների ՏՀՏ-կոմպետենտության հիմնախնդիրների և դրանց հաղթահարման ուղիների մասին

Other title:

О проблемах ИКТ-компетентности учителей и путях их преодоления ; On Problems Of ICT-Competency Of Teachers And Ways Of Their Overcoming

Creator:

Դալլաքյան, Գ. Վ. ; Ավագյան, Ա. Հ.

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Subject:

Տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ ; Կրթություն

Uncontrolled Keywords:

կոմպետենտություն ; ՏՀ-կոմպետենտություն ; ուսուցիչների ՏՀ-կոմպետենտություն

Coverage:

181-187

Abstract:

Հոդվածում քննարկվում է տեղեկատվական հաղորդակցական (ՏՀ) կոմպետենտության բովանդակությունը: Տրվում է ուսուցիչների կողմից ՏՀ տեխնոլոգիաների օգտագործման խնդիրների, դրանց հաղթահարման ուղիների և ՏՀ-կոմպետենտության զարգացման հեռանկարների վերլուծություն: Հիմնավորվում է գիտամեթոդոլոգիական մոտեցման անհրաժեշտությունը ՏՀ-կոմպետենտության ձևավորման մեջ:
В статье рассматривается содержание информационно-коммуникационно- технологической компетентности. Дается анализ проблем использования ИКТ для учителей, пути их преодоления и перспективы развития ИКТ-Компетентности. Обосновывается необходимость разработки научно-методологического подхода в применении ИКТ.
In the paper the content of ICT-competency is considered. The problems of ICT usage of teachers, ways of their overcoming and perspectives of development are analysed. The necessity of methodological approach in ICT usage is substantiated.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Մանկավարժ հրատ․

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան