Object structure

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Date of publication:

2016

Number:

3-4 (28-29)

ISSN:

1829-0523

Official URL:


Additional Information:

Вардумян Л. Д., Vardumyan L. D.

Title:

Պատմական մտածողության ռազմավարությունը Խ․ Աբովյանի «Վերք Հայաստանի» պատմավեպի ուսուցման ժամանակ ինտեգրված թեմատիկ միավոր

Other title:

Стратегия исторического мышления в романе Х. Абовяна ,,Раны Армении'' ; The Strategy Of Historical Thinking In Khachatur Abovyan’s Historical Novel ’’Wound Of Armenia

Creator:

Վարդումյան, Լ. Դ.

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Subject:

Պատմական մտածողություն ; Գրականագիտություն

Uncontrolled Keywords:

ազգային դաստիարակություն ; ապագա ; անցյալի դասեր ; ճակատագիր ; վերաիմաստավորում ; սերունդներ

Coverage:

96-101

Abstract:

Խ. Աբովյանի «Վերք Հայաստանի» պատմավեպում տեղ գտած որոշ պատմական փաստեր նորովի լուսաբանման կարիք ունեն: «Հայ գրականության» և «Հայոց պատմության» առարկաների ինտեգրումը մեզ օգնեց այդ խնդրի լուծմանը, միաժամանակ պատմական մտածողության ռազմավարությունը բացահայտեց պատմավեպում տեղ գտած հնաբառերի նշանակությունը: Ժամանակի տեսանկյունից պատմավեպի վերլուծությունը կօգնի սովորողներին հասկանալ պատմության դասերը, սխալներ թույլ չտալ և ճիշտ կառուցել ապագան:
В историческом романе ,,Раны Армении'' Хачатура Абовяна есть факты, которые нужно рассматривать по-новому. Интеграция предметов ,,Армянская литература'' и ,,История Армении'' очень помогли нам в решении этой проблемы, а историческое мышление выявило значение некоторых исторических слов, которые встречаются в романе. С течениим времени разбор исторического романа поможет познать уроки истории.
In Khachatur Abovyan's historical novel "Wounds of Armenia" there are numerous historical events that necessary to reconsider the past in a new way. The integration of Armenian literature and Armenian history helped us in solving this problem, at the same time the strategy of historical thinking discovered the meaning of some old words. The strategy of historical thinking and interdisciplinary method will contribute to the resolution of our issue. Generations should study carefully the lessons of the past not to make the same mistakes again.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Մանկավարժ հրատ․

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան