Journal or Publication Title:
Date of publication:
Volume:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Title:
Вопросы внедрения системы инклюзивного образования и подготовки специалистов в данной области
Other title:
Ներառական կրթության համակարգի ներդրման և մասնագետների պատրաստման հիմնախնդիրները ; Implementation and Expert Training Issues of Inclusive Education
Creator:
Петросян, Гайк ; Саратикян, Лилит ; Ованнисян, Арусяк
Corporate Creators:
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Subject:
Методика обучения и преподавания
Uncontrolled Keywords:
инклюзивность ; инклюзивное образование ; социализация ; социальная компетенция ; педагогический процесс ; ребенок имеющий особые потребности в области образования ; толерантность
Coverage:
Abstract:
Հոդվածում հեղինակները ներկայացնում են ներառական կրթության համակարգի ներդրման և մասնագետների պատրաստման հիմախնդիրները: Ոլորտում առկա, ինչպես նաև կրթության հատուկ կարիք ունեցող երեխաների սոցիալականացման հիմնախնդիրները, դրանց լուծման ճանապարհները լուսաբանվում են հետազոտության արդյունքների հիման վրա: Հեղինակները, ներառական կրթության համակարգի ներդրման հարցում, էապես կարևորելով դասավանդող կազմի պատրաստման և վերապատրաստման հարցերը, ներկայացնում են իրենց կողմից կազմված «Ներառական կրթության տեսություն և պրակտիկա » ուսումնական առարկայի ծրագիրը բակալավրի կրթական ծրագիրը բոլոր մանկավարժական մասնագիտությունների համար և ուսումնառության վերջնարդյունքները, որոնք մշակվել են Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանակավարժական համալսարանում «Հույսի կամուրջ » և «Առաքելություն արևելք » հասարակական կազմակերպությունների կողմից «Կրթություն բոլորի համար » ծրագրի իրականացման շրջանակներում, Ֆինլանդիայի Օուլուի համալսարանի միջազգաին փորձագետ– պրոֆեսորներ` Թուոմ Վիլպոլայի և Մարկո Քիելինենի համագործակցությամբ: Միաժամանակ, վեր հանված հիմնախնդիրների լուծման համար ներկայացվում են հոդվածում արձանագրված որոշ առաջարկություններ:
In this paper, the authors present the issues of introduction of inclusive education and training in this area. Based on the results of the study, the problems of inclusive education and socialization of children with special educational needs and their solutions are covered in this article. In the matter of implementation of inclusive education authors of the paper , giving special importance to training and retraining of teachers, they are designed for the undergraduate curriculum on “Theory and practice of inclusive education” for all teaching specialties . Also it presents the results of a study conducted in the framework of the “Education for All” organized by the Armenian State Pedagogical University named after Kh. Abovyan, with the support of NGO’s “Bridge of Hope” and “Mission East” as well as with the cooperation of international experts, professors of the University of Oulu in Finland, Tom Vilpola and Marco Kielineni.
Place of publishing:
Երևան