Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Հրապարակման ամսաթիվ:
Հատոր:
Համար:
ISSN:
Պաշտոնական URL:
Լրացուցիչ տեղեկություն:
Բուշ Թոնի, Սարգսյան Գոռ, Буш Тони, Саркисян Гор
Վերնագիր:
Educational Leadership and Management: Theory, Policy, and Practice
Այլ վերնագիր:
Կրթության կառավարում և ղեկավարում.տեսություն,քաղաքականություն և պրակտիկա ; Педагогическое руководствои менеджмент–теория, стратегия и практика
Ստեղծողը:
Համատեղ հեղինակները:
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Խորագիր:
Չվերահսկվող բանալի բառեր:
skills ; educational leadership ; typology of management ; effective leaders
Ծածկույթ:
Ամփոփում:
21–րդ դարում աճում է կրթության կառավարման հանդեպ հետաքրքրությունը: Գոյություն ունի տարածված կարծիք, որ արդյունավետ կառավարումը դրական ազդեցություն է ունենում դպրոցի և սովորողների կրթական մակարդակի վրա: Դպրոցն, անխոս, կարիք ունի բարձր որակավորում ունեցող մանկավարժների, բայց, միևնույն ժամանակ` ուսումնական գործընթացը լիարժեք չի կարելի համարել առանց հմուտ կառավարիչների: Հոդվածում ուսումնասիրվում է կրթության կառավարման մի քանի մոդել, առաջ են քաշվում մի շարք վարկածներ, թե ինչպիսի վարքագիծ պետք է ունենան կրթության կառավարիչները, որպեսզի հասնեն ցանկալի վերջնարդյունքի:
В начале 21–го века возрос интерес к педагогическому руководству из–за получившего распространение мнения, что квалификация руководства оказывает значительное влияние на результаты школы и учеников. Также распространяется понимание того, что для обеспечения наилучшего возможного образования для своих учеников школам необходимы эффективные руководители и менеджеры. Бесспорно, школам нужны квалифицированные и преданные делу учителя, но они, в свою очередь, нуждаются в руководстве высокоэффективных директоров и поддержке менеджеров. В то время как необходимость в эффективных руководителях широко признана, гораздо меньше уверенности в том, какие лидерские качества наиболее вероятно обеспечат благоприятные результаты. В статье описаны теоретические основы для развития поля педагогического руководства и менеджмента, дана оценка разным моделям руководства и рассмотрена их сравнительная эффективность в достижении успешности школ.
Հրատարակության վայրը:
Երևան