Object structure

Journal or Publication Title:

Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ=Проблемы педагогики и психологии= Main Issues of Pedagogy and Psychology

Date of publication:

2013

Volume:

1

Number:

1

ISSN:

1829–1295

Official URL:


Additional Information:

Աթանեսյան Արթուր, Atanesyan Arthur

Title:

Методические и коммуникативные проблемы дистанционного преподавания иностранным студентам и аспирантам в современнном вузе

Other title:

Արտասահմանյան ուսանողներին և ասպիրանտներին հեռակա դասավանդման մեթոդական և հաղորդակցական հիմնախնդիրները ժամանակակից բուհում ; Methodical and Communicative Problems of Distance Teaching to Foreign Graduate and Post–Graduate Students in Modern University

Creator:

Атанесян, Артур

Corporate Creators:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Subject:

Менеджмент образования

Coverage:

15-26

Abstract:

Հոդվածում քննարկվում են ժամանակակից բուհական համակարգում հեռաուսուցման տեխնոլոգիաների ներդրման և կիրարկման, հեռակա կարգով դասավանդման մեթոդական հիմնախնդիրները, որոնք հատկապես արդիական են հայաստանյան բուհերի համար, որոնցում դասավանդման ժամանակակից հնարավորությունները ոչ միայն կախված են համապատասխան ակադեմիական միջավայրի և մասնագիտական հաղորդակցությունների մակարդակից և մշակույթից, այլև արտասահմանյան ուսանողների և ասպիրանտների մշակութային և հաղորդակցական առանձնահատկություններից, որոնց դրսևորումները միշտ չէ որ նպաստում են հեռաուսուցման ծրագրերով դասավանդման արդյունավետությանը: Հոդվածում վերլուծվում են հեռաուսուցման համակարգում դասավանդման արդի մեթոդները, ներկայացվում են հեռաուսուցման առավելությունները և թերությունները, մասնավորապես, հայաստանյան բուհերում Իրանի Իսլամական Հանրապետության քաղաքացի ուսանողների և ասպիրանտների հաղորդակցական և ուսանողական մշակույթի օրինակով:
The article discusses the peculiarities of modern distance teaching and learning methods and technologies, including their advantages and disadvantages, compared to the classical education. In particular, the communicative environment and academic culture as determinants of university education are considered as less obvious for the distance teaching and learning, which makes it difficult to establish and operate with a common university language and communication. Besides, the specifics of academic culture and communication of foreign students, sometimes makes the process of teaching via distance technologies less effective, taking into consideration such phenomena as plagiarism and cheating. The article discusses the example of Iranian students in Yerevan State University of Armenia focusing on their communication to teachers, and their habits while using on–line technologies in order to pass exams and study through distance–learning.

Place of publishing:


Երևան

Publisher:

Զանգակ հրատ.

Type:

Հոդված

Format:

pdf