Ցոյց տուր կառուցուածքը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ=Проблемы педагогики и психологии= Main Issues of Pedagogy and Psychology

Հրապարակման ամսաթիւ:

2014

Հատոր:

3

Համար:

2

ISSN:

1829-1295 ; e-2953-7878

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Մարտիրյան Նաիրա, Martiryan Naira

Վերնագիր:

Вопросно–ответный диалог как единица обучения

Այլ վերնագիր:

Հարց–պատասխանի երկխոսությունը որպես ուսուցման միավոր ; Question –Answer Dialogue as a Unit Of Study

Ստեղծողը:

Мартирян, Наира

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Խորագիր:

Методика обучения и преподавания

Չվերահսկուող բանալի բառեր:

монолог ; диалог ; связная речь ; вопросно–ответное единство ; коммуникативная инициатива

Ծածկոյթ:

83-89

Ամփոփում:

Հոդվածը հեղինակը անդրադառնում է ուսուցման գործընթացի երկխոսակցման խնդիրներին, երկխոսության սուբյեկտների հարաբերություններին, վերլուծում է հարց–պատասխանի երկխոսությունը որպես ուսուցման միավոր: Երկխոսությունն ունի իր առանձնահատկությունները լեզվական նյութի օգտագործման ընտրության, ձևակերպման և ֆունկցիոնալ կողմնորոշման առումով: Վարժական երկխոսությունը կառուցվածքով արտաքնապես հաճախ իրենից ներկայացնում է հարց–պատասխանի համալիր: Հարց–խթանը և պատասխան– արձագանքը երկխոսության երկու փոխկապակցված բաղադրիչներ են:. Երկխոսության կորիզը կազմում են հարցերի և պատասխանների հարաբերությունները:. Հարց–պատասխանի կորիզի շուրջ ձևավորվում են նրա այլ կառուցվածքները: Գործնական ռուսաց լեզվի դասավանդման ընթացքի պատշաճ կազմակերպման դեպքում երկխոսությունը նախապայման է հանդիսանում լայն շրջանակ ուսանողների լեզվական հմտությունները հարստացնելու համար:
The article addresses the problems of dialogue in educational process, and interdisciplinary dialogic communication. It analyzes the question–answer dialogue as a unit of study. Dialogic speech has its own characteristics in terms of selection, design and functional orientation use of language material. The structure of the educational dialogue in the external form is most often a question–answer complex. Question– stimulus and answer –response in the dialogue are two interrelated components. Relationship questions and answers are the core of the dialogue. With proper organization of the teaching of the dialogue in the course of practical Russian language is a prerequisite for enriching students’ language skills in a very wide range.

Հրատարակութեան վայրը:


Երևան

Հրատարակիչ:

Զանգակ հրատ.

Տեսակ:

Հոդված

Ձեւաչափ:

pdf