Օբյեկտ

Վերնագիր: Ներառական կրթություն. ձեռքբերումներն ու հիմնախնդիրները

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ=Проблемы педагогики и психологии= Main Issues of Pedagogy and Psychology

Հրապարակման ամսաթիվ:

2014

Հատոր:

2

Համար:

2

ISSN:

1829–1295

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Авакян Арменуи, Сваджян Аракся, Avagyan Armenuhi, Svajyan Araksya

Այլ վերնագիր:

Inclusive Education: Achievements and Challenges ; Инклюзивноe образованиe: достижения и проблемы

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկույթ:

37-41

Ամփոփում:

В Армении дети с умственными и физическими нарушениями всегда были в центре внимания государства и народа. В статье представлена система инклюзивного образования, статистика зачисленности детей с особыми образовательными нуждами в процесс образования, проблемы инклюзивного образования и перспективы его развития в республике.
In Armenia, children with mental and physical disorders have always been in the center of attention of the state and nation. The system of inclusive education, the statistics of enrollment of children with special needs in the educational process, inclusive education problems and development perspectives in the Republic are introduced as well. Keywords: inclusive school, individual educational plan, socialization, multiprofile team of specialists, educational needs of child, children with special needs.

Հրատարակության վայրը:


Երևան

Հրատարակիչ:

Զանգակ հրատ.

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:372434

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Apr 9, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Apr 4, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

2

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/402399

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն