Ցույց տուր կառուցվածքը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ=Проблемы педагогики и психологии= Main Issues of Pedagogy and Psychology

Հրապարակման ամսաթիվ:

2014

Հատոր:

2

Համար:

1

ISSN:

1829–1295

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Լապենկո Մարինա, Lapenko Marina

Վերնագիր:

Политика России в сфере нанотехнологий:достижения и вызовы в системе образования

Այլ վերնագիր:

Ռուսաստանի քաղաքականությունը նանոտեխնոլոգիաների ոլորտում.ձեռքբերումներ և մարտահրավերներ կրթական համակարգում ; Policy of Russia in the Spere of Nanotechnologies:Achievements and Challenges in the Educational System

Ստեղծողը:

Лапенко, Марина

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Խորագիր:

Экономическое развитие ; Менеджмент в образовании

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

инновационный путь ; области нано технологий ; подготовка учащихся ; качества образования ; сфера нанотехнологий ; система образования

Ծածկույթ:

15-20

Ամփոփում:

Ռուսաստանի ժամանակակից տնտեսության առավել հրատապ հիմնախնդիրներից է մոդեռնիզացիան և անցումը նորարարական զարգացման ձևերին, որի կարևորագույն բաղկացուցիչը նանոարտադրության զարգացումն է: Հոդվածում դիտարկվում է Ռուսաստանում նանոտեխնոլոգիաների ոլորտում քաղաքականության ուղղվածության երկու մակարդակ` կոնցեպտուալ և ինստիտուցիոնալ: Հոդվածում հեղինակը ուշադրություն է հրավիրում նանոհամակարգի մտավոր հենքի զարգացման վերլուծությանը, կրթական և սոցիալական քաղաքականություններին, դրանք դիտարկելով իբրև նորարարական մոդելներին անցման ճանապարհին առկա մարտահրավերներ:
The most pressing problems of Russia’s economy are modernization and the transition to innovation model. Important component of this transition is the development of nanoindustry. This article discusses two levels of policy–making in Russian nanotechnology – conceptual and institutional. Particular attention of the author is paid to the analysis of the development of the intellectual basis of nanosystem, and also is distinguished on unsolved problems in the field of education and social policy, which can be considered as challenges to the transition to an innovation model. As a result of the analysis, the author concludes that the current Russian system of education and training is not conformed to the basic objectives in the field of nanotechnology and innovative development.

Հրատարակության վայրը:


Երևան

Հրատարակիչ:

Զանգակ հրատ.

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf