Ցույց տուր կառուցվածքը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ=Проблемы педагогики и психологии= Main Issues of Pedagogy and Psychology

Հրապարակման ամսաթիվ:

2015

Հատոր:

3

Համար:

2

ISSN:

1829 –1295

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Այվազյան Նունե, Aivazyan Nune

Վերնագիր:

К некоторым вопросам теоретических основ преподавания РКИ

Այլ վերնագիր:

Ռուսաց լեզվի որպես օտար լեզու դասավանդման տեսական հիմունքների մի շարք հարցերի շուրջ ; Some theoretical issues on teaching russian as a foreign language

Ստեղծողը:

Айвазян, Нунэ

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Խորագիր:

Методика обучения и преподавания

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

методика преподавания РКИ ; умения ; навыки ; элементарный уровень ; особенности ; закономерности ; модели-предложения ; коммуникативный метод ; речевые образцы ; учебники по РКИ

Ծածկույթ:

65-68

Ամփոփում:

Հոդվածում ներկայացված են ռուսաց լեզվի որպես օտար լեզու դասավանդման մեթոդիկայի առանձնահատկությունները, ինչպես նաև սկսնակների համար ռուսաց լեզվի դասագրքի նկարագրումը: Քանի որ ռուսաց լեզվի որպես օտար լեզու դասավանդման մեթրդիկայով արդյունավետ ուսուցման առաջնահերթ պայմաններից է հանդիսանում ուսումնական պատշաճ ձեռնարկների առկայությունը, ԵՊՀ ռուսաց լեզվի մասնագետների կողմից մշակվել է դասագիրք, որը կազմված է ըստ դասավանդվող ուսումնական մոդելների և նրանց համապատասխան վարժությունների հերթագայությամբ, որոնք նպաստում են քերականական կաղապարների ամրապնդմանը և բառապաշարի հարստացմանն ու գործուն կիրառմանը:
Distinctive features of the methodology of teaching Russian as foreign language, as well as the description of the new textbook of Russian language (elementary level) are outlined in the article. According to the methodology of teaching Russian as a foreign language one of the ways of productive teaching is the usage of good educational materials, a textbook was developed by the Russian language teachers of YSU in which the methodology of teaching Russian as a foreign language is outlined in the form of consequentially given educational models and exercises for fixing the grammatical constructions and for activating the lexis.

Հրատարակության վայրը:


Երևան

Հրատարակիչ:

Զանգակ հրատ.

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf