Ցույց տուր կառուցվածքը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ=Проблемы педагогики и психологии= Main Issues of Pedagogy and Psychology

Հրապարակման ամսաթիվ:

2015

Հատոր:

3

Համար:

2

ISSN:

1829 –1295

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Ֆոնդերկինա Լարիսա, Fonderkina Larisa

Վերնագիր:

Интернет и современный школьник: наносимый вред и пути решения проблемы

Այլ վերնագիր:

Համացանցը և ժամանակակից դպրոցականը. Վնասները և խնդիրների լուծման ճանապարհները ; Internet and modern schoolchild: harms and ways to solve the problems

Ստեղծողը:

Фондеркина, Лариса

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Խորագիր:

Методика обучения и преподавания

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

память ; когнитивные процессы ; мнемические способности ; подростки ; интернет-активность ; педагог ; школьник ; информация

Ծածկույթ:

50-54

Ամփոփում:

Հոդվածում արծարծված է անչափահասների ճանաչողական գործընթացի վրա երկարատև համացանցային ակտիվության ազդեցության խնդիրը: Հոդվածի հեղինակը ցույց է տալիս համացանցի երկարատև ներգործության ազդեցությունը դպրոցականների մնեմիկական կարողությունների արդյունավետության և որակյալ յուրահատկությունների վրա և առաջարկում է գոյություն ունեցող խնդրի լուծման ճանապարհներ կրթական համակարգում:
The article discusses the problem of long-term impact of Internet activity on cognitive processes of adolescents. The author shows the effect of prolonged exposure the Internet on the efficiency and qualitative features of mnemonic abilities of schoolchildren and offers solutions the existing problems in the education system.

Հրատարակության վայրը:


Երևան

Հրատարակիչ:

Զանգակ հրատ.

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf