Journal or Publication Title:
Date of publication:
Volume:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Միրզոյան Կարինե, Mirzoyan Karine
Title:
Технология игровой формы работы при формировании у учащихся навыков связной русской речи
Other title:
Աշխատանքի խաղային ձևի տեխնոլոգիան՝ սովորողների կապակցված ռուսերենի հմտությունների ձևավորման ընթացքում ; Technologyof Game in the Working Process of Students’ Russian Connected Speech Formation
Creator:
Corporate Creators:
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Subject:
Методика обучения и преподавания
Coverage:
Abstract:
Ուսուցման որոշակի փուլում, երբ ուսանողներն ունեն ակտիվ և պասիվ բառապաշարի բավական պաշար, ինչպես նաև՝ ռուսական բանավոր խոսքի համապատասխան հմտություններ, պարապունքների ժամանակ կարելի է կազմակերպել դերային խաղեր, որոնք հանդիսանում են պայմանական վերարտադրություն, իմիտացիա, որոշակի մասնագիտական գործունեության մոդելավորում: Ըստ ձևերի և տեսակների բազմազանության, թերթով աշխատանքների խաղային հանձնարարությունները դժվար է համեմատել ուսուցման որևէ այլ հնարների հետ, որովհետև այդ դեպքում մանկավարժն ունի անսահմանափակ ընտրության հնարավորություն, որն առավելագույնս անհատականացնում է ուսումնական պարապունքները՝ հաշվի առնելով լեզվի իմացության մակարդակը և սովորող իանձի առանձնահատկությունները: Մեր կողմից առաջարկված խաղային ձևերը և աշխատանքի տեսակները թերթերի նյութի հիման վրա, մասնավորապես, ռուսաց՝ որպես օտար լեզվի ուսումնասիրության ժամանակ, բնական պատճառաբանություն են ստեղծում՝ երկրագիտական և լեզվաբանական գիտելիքներ ստանալու համար՝ օտար լեզուների ուսուցման ժամանակ: Թերթերի տեղեկատվության արդիականությունը, մի կողմից՝ և նրա արագ «հնացումը », մյուս կողմից՝ ստիպում են խոսել ամենից առաջ՝ թերթերի հետուսումնական աշխատանքների մեթոդական սկզբունքների, նրա տարբեր ձևերի և տեսակների մասին՝ կախված ուսուցման կոնկրետ նպատակներից և պայմաններից:
At a certain stage of learning when students have an adequate supply of active and passive vocabulary, as well as they possess the appropriate skills of Russian speech, during classes you can organize role-playing games, which are considered to be a conditional reproduction, imitation, modeling of professional activity. On a variety of forms and types game tasks for work with a newspaper is difficult to compare with any other methods of learning, because in this case the teacher has an unlimited choice, allowing to individualize the training sessions, taking into account the level of language proficiency and features of the individual student. Our proposed gaming forms and types of work based on news material, in particular, in study of Russian as a foreign language, create a natural motivation for regional geographic and linguistic knowledge in the study of foreign languages. The relevance of the newspaper information, on the one hand, and its rapid “obsolescence”, on the other, forced to speak primarily about the methodological principles of educational work with newspapers, about its various forms and shapes, depending on the specific objectives and the learning conditions.
Place of publishing:
Երևան