Object structure

Journal or Publication Title:

Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ=Проблемы педагогики и психологии= Main Issues of Pedagogy and Psychology

Date of publication:

2015

Volume:

3

Number:

1

ISSN:

1829 –1295

Official URL:


Additional Information:

Գևորգյան Մայրանուշ, Gevorgyan Mayranush

Title:

Факторы, влияющие на межнациональный поликультурный диалог в образовательной среде(результаты эмпирических исследований)

Other title:

Կրթական միջավայրում միջազգային բազմամշակութային երկխոսության վրա ազդող գործոնները (էմպիրիկ հետազոտության արդյունքներ) ; Factors Influencing International Multicultural Dialogue In Educational Environment(Results Of Empirical Research

Creator:

Геворкян, Майрануш

Corporate Creators:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Subject:

Образование

Uncontrolled Keywords:

межнациональный поликультурный диалог ; этноцентризм ; культурный шок ; толерантность ; национальное сознание ; респонденты

Coverage:

51-57

Abstract:

Հոդվածը նվիրվում է միջազգային բազմամշակութային երկխոսության վրա դրական կամ բացասական ազդող գործոնների վերլուծությանը: Նշված են ոչ միայն հիմնական գործոնները, որոնք խոչընդոտում են բազմամշակութային կրթական միջավայրում կառուցողական, առանց կոնֆլիկտների փոխգործունեությանը, ինչպիսիք են էթնոկենտրոնությունը, մշակութային շոկը, կարծրատիպերը, այլ նաև այդ գործընթացի վրա դրական ազդող գործոնները` տոլերանտ գիտակցության ձևավորումը, ազգային ինքնագիտակցությունը և այլն: Յուրաքանչյուր գործոն հիմնավորվել է տեսական վերլուծությամբ և էմպիրիկ հետազոտություններով` ցույց տալով հայկական մի շարք բուհերում սովորող ուսանողների վերաբերմունքը այս հիմնախնդրին:,
The article focuses on the analysis of factors which influence positively or negatively on the constructive international multicultural dialogue. Not only basic factors preventing constructive engagement in multicultural educational environment such as ethnocentrism, cultural shock, stereotypification, but also the factors which influence positively on this process formation of tolerance consciousness, national self-consciousness and others are marked in the article. Data of empirical researches which show the real attitude of students of Armenian universities to this problem are illustrated.

Place of publishing:


Երևան

Publisher:

Զանգակ հրատ.

Type:

Հոդված

Format:

pdf