Journal or Publication Title:
Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Геворгян Н. Э., Gevorgyan N. E.
Title:
Other title:
Методические рекомендации по вопросам предупреждения отклоняющегося поведения подростков для родителей и педагогов ; Methodical Recommendations To Parents And Pedagogues For Preventing Teenagers‘ Behavioral Deviations
Creator:
Contributor(s):
Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Subject:
Բարոյագիտակցություն ; Հոգեբանություն
Uncontrolled Keywords:
դեռահասներ ; վարքային շեղումներ ; կանխարգելիչ միջոցառումներ ; կրթադաստիարակչական համակարգ
Coverage:
Abstract:
Հոդվածում դիտարկվում են դեռահասների վարքային շեղումների առաջացման որոշ պատճառներ, և դրանց նախականխելու նպատակով առաջադրված են մեթոդական հանձնարարականներ, որոնք կնպաստեն ինչպես ծնողների դաստիարակչական գործընթացի կազմակերպմանը, այնպես էլ մանկավարժների ուսումնական և մանկավարժահոգեբանական գործունեությանը: Ենթադրվում է, որ դրանց հիման վրա առավելապես կբարելավվեն ինչպես մանկավարժ-աշակերտ, այնպես էլ ծնող-երեխա փոխհարաբերությունները` սրանով իսկ որոշակի դրական փոփոխություններ առաջացնելով անչափահասների վարքային դրսևորումներում: Առաջադրվող մեթոդների և մեր դիտարկումների արդյունքների հիման վրա հետևություններ են արվել այն մասին, որ ներկայացվող մեթոդների միջոցով դաստիարակների, ուսուցիչների, մանկավարժների և ծնողների համատեղ աշխատանքի ընթացքում հնարավոր է արմատական փոփոխություններ ներմուծել ինչպես մանկավարժական և դաստիարակչական գործընթացներում, այնպես էլ դեռահասների վարքային շեղումների շտկողական աշխատանքների ոլորտում:
В статье рассматриваются некоторые причины развития отклоняющегося поведения подростков, представлены некоторые методические рекомендации, направленные на вопросы по предупреждению отклоняющегося поведения несовершеннолетних, которые способствуют как усовершенствованию воспитательной деятельности со стороны родителей, так и учебной и педагогической со стороны педагогов и воспитателей. Предполагается, что на основе данных методик, усовершенствуются как педагог-ученик, так и родитель- подросток взаимоотношения, образуя некоторые положительные изменения в поведении несовершеннолетних подростков. На основе предлагаемых методик и в результате наших наблюдений сделано заключение о том, что при совместной работе воспитателей, педагогов и родителей возможны кардинальные изменения с помощью предлагаемых методик в сфере как педагогической и воспитательной так и в коррекционной работе проявляемых поведенческих отклонений.
In the article some reasons of development of teenagers‘ behavioral deviations are observed and in order to prevent those problems there are some methodical tasks which will promote both the process of organizing parents‘ education and pedagogues‘ educational and pedagogical-psycological activities. It‘s supposed that based on these activities, both pedagogue-pupil and parent-child relationships will be mostly improved, at the same time developing postive changes in teenagers‘ behavior. Based on the results of the presented methods and our observations, we can conclude that through the presented methods in the work process of tutors, teachers, pedagogues and parents crucial changes can be included both in pedagogical and educational processes and in the sphere of correctional works for teenagers‘ behavioral deviations.
Place of publishing:
Երևան