Object structure

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Date of publication:

2017

Number:

4 (33)

ISSN:

1829-0523

Official URL:


Additional Information:

Овакимян С. А., Обосян Н. Г., Шалджян Н. А., Hovakimyan S. A., Hobosyan N. G., Shaljyan N. A.

Title:

Ուսուցման փոխգործուն մեթոդների դերը կրթության համակարգում

Other title:

Роль интерактивных методов обучения в области образовании ; The Role Of Interactive Teaching Methods In Education

Creator:

Հովակիմյան, Ս. Ա. ; Հոբոսյան, Ն. Գ. ; Շալջյան, Ն. Ա.

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Subject:

Կրթական համակարգ

Uncontrolled Keywords:

փոխգործուն մեթոդներ ; կրթություն ; ուսուցման ժամանակակից մեթոդներ ; ճանաչողական գործունեություն

Coverage:

91-95

Abstract:

Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների զարգացման տեմպը, ուսուցման ժամանակակից մեթոդները, սովորողների անընդհատ ինքնակրթության և զարգացման անհրաժեշտությունը պարտադրում են ուսուցման գործընթացում կիրառել այնպիսի տեխնոլոգիաներ, որոնք բարձրացնում են կրթության արդյունավետությունը և որակը, ապահովում են ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության շարժառիթներ, նպաստում են միջառարկայական կապերի ամրապնդմանը` տեղեկատվական տեխնոլոգիաների և առարկայական ծրագրերի ինտեգրման եղանակով: Այս պահանջներին բավարարում է փոխգործուն (ինտերակտիվ) մեթոդների կիրառումը:
Темпы развития информационных технологий, современные методы обучения, необходимость непрерывного самообразования и развития студентов требуют использования технологий, повышающих эффективность и качество образования, обеспечивающих самопознательную мотивацию, способствующих междисциплинарным связям, интеграции информационных технологий и предметных учебных программ. Интерактивные методы обучения соответствуют этим требованиям.
The pace of the development of information technology, modern methods of teaching, the necessity of continuous self-education and the development require the use of technologies that enhance the efficiency and quality of education, provide self-cognitive motivation, promote interdisciplinary connections, integrate information technology and subject curricula. The use of interactive methods corresponds to these requirements.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Մանկավարժ հրատ․

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան