Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր
Հրապարակման ամսաթիւ:
Համար:
ISSN:
Պաշտոնական URL:
Լրացուցիչ տեղեկութիւն:
Мкртумян M. П., Мкртумян Л. Ю., Mkrtumyan M., Mkrtumyan L.
Վերնագիր:
Սովորողների հոգեբանական անվտանգության ապահովման չափորոշիչների համակարգի մշակում
Այլ վերնագիր:
Разработка системы критериев обеспечения психологической безопасности учащихся ; Elaboration Of The Criteria System Support In Thepsychological Security Of The Students
Ստեղծողը:
Մկրտումյան, Մ. Պ. ; Մկրտումյան, Լ. Յու.
Աջակից(ներ):
Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Խորագիր:
Չվերահսկուող բանալի բառեր:
հարմարում ; հուզական լարվածություն ; գործառութային վիճակ ; հոգեկան կայունություն ; հոգեկան աշխատունակություն
Ծածկոյթ:
Ամփոփում:
Ուսումնասիրվել են սովորողների հոգեբանական անվտանգության հիմնախնդրի դրվածքն ու սոցիալ-հոգեբանական, անձնային գործոնների ազդեցությունը անձի հոգեբանական անվտանգության կառուցվածքում: Հետազոտական ճանապարհով բացահայտվել են սովորողների տագնապայնության, սթրեսակայունության ու հոգեկան աշխատունակության դրսևորման առանձնահատկությունները: Բացասական փոփոխությունների կանխարգելման ու հոգեկան առողջության պահպանման նպատակով, մշակվել են սովորողների հոգեբանական անվտանգության ապահովման չափորոշիչների և հոգեբանական ուղեկցման մեթոդների համակարգ։
В статье обсуждаются постановка проблемы обеспечения психологической безопасности учащихся и влияние социально-психологических, личностных факторов в структуре психологической безопасности личности. Экспериментальным путем выявлены особенности проявления тревожности, стрессоустойчивости и психологической безопасности учашихся. С целью профилактики возможных негативных изменений и сохранению психического здоровья учашихся, разработаны критерии обеспечения психологической безопасности и система методов психологического сопровождения.
The article reveals the problems of support of psychological security of the students and the influence of social-psychological, self-factors in the structure of psychological security of the person. Pecularities of the anxiety of a person, stress stability and psychological security of the students are introduced here by means of the experiment. The elaboration of criteria of all possible negative transferences and to support the psychological security of the students a special system of modes have been worked out.
Հրատարակութեան վայրը:
Երևան