Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր
Շահիրյան Ծ. Է., Թադևոսյան Մ. Թ., Шаирян Ц. Э., Тадевосян М. Т.
Համացանցի դերը օտար լեզուների ուսուցման գործընթացում ; Роль интернета в процессе обучения иностранным языкам
Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Teachers are all the time looking for different ways of increasing the quality of their teaching. At present the use of computers and new technologies has become an important aspect of foreign language learning. They have enabled the language teaching community to redefine some of the strategies and concepts of teaching and learning. 21st century is the age of globalization and is important to grasp on various foreign languages and English language comes first. English Language Teaching has been with us for many years and its significance continues to grow, fuelled, partially by the Internet. With the rapid development of science and technology, the emerging and developing of multimedia technology and its application to teaching, featuring audio, visual, animation effects comes into full play in English class teaching and sets a favorable platform for reform and exploration on English teaching model in the new era. It’s proved that multimedia technology plays a positive role in promoting activities and initiatives of student and teaching effect in English class. Technological innovations have gone hand - in hand with the growth of English and are changing the way in which we communicate. It is fair to assert that the growth of the internet has facilitated the growth of the English language and that this has occurred at a time when computers are no longer the exclusive domains of the dedicated few, but rather available to many. This article aims to identify the advantages of using modern technologies in the process of teaching/learning English language.
Ներկայումս, կրթական բարեփոխումների նպատակն է զարգացնել ուսանողների հմտությունները տեղեկատվական և համակարգչային տեխնոլոգիաների ոլորտում, այդ թվում համացանցում:Անկասկած, շատ կարևոր է համացանցի օգտագործումը օտար լեզվի ուսուցման գործընթացում: Քննարկման հիմնական թեման ոչ թե այն է թե ինչու, այլ ինչպես կարելի է օգտագործել ժամանակակից համակարգչային տեխնոլոգիաները ուսումնական գործընթացում: Համացանցի օգտագործումը մեծապես ընդլայնում է իրական հաղորդակցական իրավիճակների շրջանակը, նպաստում ուսանողների մոտիվացիայի բարձրացմանը, թույլ է տալիս աշակերտներին կիրառել իրենց մոտ ձևավորված գիտելիքներն ու հմտությունները իրական հաղորդակցական խնդիրների լուծման գործընթացում: Տեղեկատվական գիտելիքների վրա հիմնված հասարակությունը պահանջում է կրթական նոր մոտեցումներ: Արդեն փաստ է, որ ուսուցումն առանց համակարգչի այլևս հնարավոր չէ պատկերացնել: Հոդվածի նպատակն է ցույց տալ նորագույն տեխնոլոգիաների՝ համացանցի կիրառման կենսական նշանակությունը անգլերենը որպես օտար լեզու սովորողների համար:
В настоящее время одним из ключевых моментов реформы образования является формирование у учащихся навыков работы с информационно-компьютерными технологиями, в том числе Интернет. В нaши дни не вызывает сомнения актуальность и востребованность интеграции Интернета в процесс обучения иностранному языку. Главным предметом обсуждений при этом становится не вопрос для чего, а как применять современные компьютерные технологии в процессе обучения. Использование Интернета в значительной степени расширило бы спектр реальных коммуникативных ситуаций, повысило бы мотивацию учащихся, позволило бы применять полученные знания, сформированные навыки, речевые умения для решения реальных коммуникативных задач. Общество, основанное на информационных знаниях, требует новых подходов к обучению. В наши дни невозможно представить процесс обучения без компьютера. Цель статьи - продемонстрировать жизненно важное значение использования Интернета для изучающих английский язык как иностранный.
Երևան
oai:arar.sci.am:371706
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Apr 16, 2024
Mar 26, 2024
6
https://arar.sci.am/publication/401617
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Shahiryan, Ts. E., The Role Of The Internet In Teaching Foreign Languages | Apr 16, 2024 |
Hayrapetian, Arega Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Sargsyan, Ruzanna
DiRoberto, Kyle Հայր Գաբրիէլ Այվազովսկի (հիմնադիր 1843-1848) Հայր Ղեւոնդ Ալիշան (1848-1851) Հայր Օքսենտիոս Գուրգէնեան (1852-1853) Հայր Անտոն Սիոնեան (1861-1862) Հայր Աթանագինէս Գաբթանեան (1867-1870) Հայր Յակոբոս Իսավերտենց (1871-1872) Հայր Կոմիտաս Իսկէնտէրեան (1873-1875) Հայր Արսէն Սուքրեան (1875-1876) Հայր Թովմաս Էֆտեան (1890-1892) Հայր Եսայի Տայեցի (1893-1896) Հայր Ստեփանոս Սարեան (1898-1899) Հայր Սիմոն Երեմեան (1899-1905) Հայր Դաւիթ Նազարէթեան (1905) Հայր Աթանաս Տիրոյեան (1906) Հայր Կարապետ Տէր-Սահակեան (1906-1907) Հայր Ներսէս Տիրացուեան (1908-1909) Հայր Մկրտիչ Պոտուրեան (1908) Հայր Վարդան Հացունի (1909) Հայր Ներսէս Անդրիկեան (1910-1912) Հայր Յովհան Աւգերեան (1912-1915) Հայր Ներսէս Տիրացուեան (1916-1919) Հայր Ղեւոնդ Տայեան (1918, 1921-1927) Հայր Գաբրիէլ Նահապետեան (1919-1920) Հայր Քերոբէ Չրաքեան (1920-1921) Հայր Կիւրեղ Քիպարեան (1927-1929) Հայր Վահան Յովհաննէսեան (1929-1930) Հայր Եղիա Փէչիկեան (1930-1939, 1952-1953) Հայր Եսայի Գռուզեան (1939-1942) Հայր Մեսրոպ Ճանաշեան (1942-1952, 1954-1956, 1971-1973) Հայր Ներսէս Տէր-Ներսէսեան (1957-1964, 1974-1979) Հայր Եփրեմ Տէր-Ղազարեան (1965-1967) Հայր Գաբրիէլ Սահակեան (1968-1970) Հայր Լեւոն Զէքիեան (1980-1984) Հայր Սահակ Ճեմճեմեան (1985-1992) Հայր Տաճատ Եարտըմեան (1993-1995) Հայր Յարութիւն Պզտիկեան (1996-1999) Հայր Սերոբ Չամուրլեան (2017-)
Torgomyan, Kristina
Torgomyan, Kristina
Karapetyan, S. Nersisyan, N.
Mnatsakanyan, Angelina Sargsyan, Ruzanna