Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր
Հրապարակման ամսաթիվ:
Համար:
ISSN:
Լրացուցիչ տեղեկություն:
Վերնագիր:
Պրոբլեմային իրավիճակների ստեղծումը՝ դպրոցում «Ծծմբական թթու» թեման դասավանդելիս
Այլ վերնագիր:
Cоздание проблемных ситуаций при изучении в школе темы «серная кислота» ; Creation Of Problem Situations In Learning Of Lesson ’’Sulfuric Acid’’ At School
Ստեղծողը:
Բալյան, Ք. Վ. ; Ներսիսյան, Հ. Ս. ; Պետրոսյան, Ա. Լ. ; Ղալեչյան, Լ. Մ.
Աջակից(ներ):
Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Խորագիր:
Չվերահսկվող բանալի բառեր:
պրոբլեմային ուսուցում ; խթանում ; իմաստի ընկալում ; շռադատում ; ծծմբական թթու ; մետաղներ
Ծածկույթ:
Ամփոփում:
Հոդվածում քննարկված է պրոբլեմային ուսուցման մեթոդի կիրառմամբ իրականացված «Ծծմբական թթու» թեմայով դասանյութը: Առաջարկած խնդրահարույց իրավիճակը հանգուցալուծում է ստացել փորձնական աշխատանքից ստացված արդյունքների ամփոփման և ամրագրման հիման վրա: Նմանատիպ մոտեցումը նպաստում է աշակերտի քիմիական մտածողության զարգացմանը:
В статье, на примере темы «Серная кислота», обсуждена одна из разновидностей инновационной методики в образовании – проблемное обучение, которое направлено на развитие самостоятельности обучаемых и играет большую роль для стимуляции творческой и развития исследовательской деятельности учащихся в процессе обучения.
In this article discusses one of innovations in education technique is the method of problem-based learning which is directed on development of pupils independence, which plays a big role for stimulation of creativity and formation of research activity of them during training of lesson ’’Sulfuric acid’’.
Հրատարակության վայրը:
Երևան