Ցույց տուր կառուցվածքը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Հրապարակման ամսաթիվ:

2017

Համար:

2-3 (31-32)

ISSN:

1829-0523

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Балян К. В., Нерсисян Р. С., Петросян А. Л., Галечян Л. М., Balyan Q. V., Nersisyan H. S., Petrosyan A. L., Khalechyan L. M.

Վերնագիր:

Պրոբլեմային իրավիճակների ստեղծումը՝ դպրոցում «Ծծմբական թթու» թեման դասավանդելիս

Այլ վերնագիր:

Cоздание проблемных ситуаций при изучении в школе темы «серная кислота» ; Creation Of Problem Situations In Learning Of Lesson ’’Sulfuric Acid’’ At School

Ստեղծողը:

Բալյան, Ք. Վ. ; Ներսիսյան, Հ. Ս. ; Պետրոսյան, Ա. Լ. ; Ղալեչյան, Լ. Մ.

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Խորագիր:

Ուսուցման մեթոդաբանություն

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

պրոբլեմային ուսուցում ; խթանում ; իմաստի ընկալում ; շռադատում ; ծծմբական թթու ; մետաղներ

Ծածկույթ:

30-35

Ամփոփում:

Հոդվածում քննարկված է պրոբլեմային ուսուցման մեթոդի կիրառմամբ իրականացված «Ծծմբական թթու» թեմայով դասանյութը: Առաջարկած խնդրահարույց իրավիճակը հանգուցալուծում է ստացել փորձնական աշխատանքից ստացված արդյունքների ամփոփման և ամրագրման հիման վրա: Նմանատիպ մոտեցումը նպաստում է աշակերտի քիմիական մտածողության զարգացմանը:
В статье, на примере темы «Серная кислота», обсуждена одна из разновидностей инновационной методики в образовании – проблемное обучение, которое направлено на развитие самостоятельности обучаемых и играет большую роль для стимуляции творческой и развития исследовательской деятельности учащихся в процессе обучения.
In this article discusses one of innovations in education technique is the method of problem-based learning which is directed on development of pupils independence, which plays a big role for stimulation of creativity and formation of research activity of them during training of lesson ’’Sulfuric acid’’.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Մանկավարժ հրատ․

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան