Object structure

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Date of publication:

2018

Number:

1-2 (34-35)

ISSN:

1829-0523

Official URL:


Additional Information:

Бархударян С. В., Barkhudaryan S. V.

Title:

Կրթական իրավահարաբերությունների բովանդակությունը և դրա առանձնահատկությունները

Other title:

Содержание образовательных правоотношений и его особенности ; The Content Of Educational Legal Relations And Its Pecularities

Creator:

Բարխուդարյան, Ս․ Վ․

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Subject:

Կրթություն

Uncontrolled Keywords:

կրթական իրավահարաբերություններ ; կրթական իրավունք ; կրթական հաստատություն ; կրթության որակ

Coverage:

21-28

Abstract:

Հոդվածում ներկայացված են կրթական ոլորտում իրավական հարաբերությունների դրսևորման բովանդակությունը, այն ընդգրկում է մանկավարժների և սովորողների համալիր իրավունքները և պարտականությունները, որոնք որոշվում են հասարակական-քաղաքական, սոցիալ-բարոյական գործոններով և կրում են պատմականորեն զարգացող և փոփոխվող բնույթ: Հիմնավորվում է կրթության որակի ապահովման անհրաժեշտությունը, ինչպես նաև կրթական գործընթացի կազմակերպման, կրթական ծրագրերի մշակման, հաստատման և մի շարք այլ իրավասություններԼ Առաջարկվում են կրթական իրավահարաբերությունների տարանջատման չափանիշները:
В статье представлены содержание проявления правовых отношений в сфере образования, в котором включены права и обязанности педагогогов и учащихся, которые определяются обшественно-политическими, социально-моральными факторами и носят исторически развивающийся характер. Обосновывается обеспечение качества образования, а также правомочность осуществлять организацию учебного процесса, разработки и утверждения образовательных программ и ряд других полномочий. Предлагаются критерий разграничения образовательных правоотношений в сфере образования.
The content of the manifestation of legal relationships in educational sphere has been represented in the article. It contains the complex of pedagogues‟ and students‟ rights and responsibilities, which are determined with social-political, social-moral factors and have historically developing and changing nature. The necessity of providing educational quality, as well as the rights of organizing educational process, designing and approving educational curricula have been justified. The criteria of differentiation of educational legal relationships are suggested.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Մանկավարժ հրատ․

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան