Journal or Publication Title:
Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Title:
Կախարդական իրականության տիրակալը
Other title:
Работам Мартина Петросяна присущи вымышленная среда, внеземное время ; The potentate of fairy reality
Remainder of title:
(մտորումներ Մարտին Պետրոսյանի ստեղծագործությունների շուրջ)
Creator:
Corporate Creators:
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Subject:
Uncontrolled Keywords:
Հորինված միջավայր ; անիրական մարդիկ ; վերերկրային ; միստիկական
Coverage:
Abstract:
Գեղանկարիչ և գրաֆիկ Մարտին Պետրոսյանի ստեղծագոր-ծություններին բնորոշ է հորինված միջավայրը: Վաղ շրջանի կտավներն աչքի են ընկնում դեկորատիվ մոտեցմամբ և վառ գունաշարով: Հասուն շրջանի աշխատանքները կատարված են միանգամայն այլ ոճով. անգամ, դժվար է պատկերացնել, որ դրանք միևնույն հեղինակի գործերն են: Եթե դեկորատիվ և պայմանական մոտեցումը, վերափոխվելով, պահպանված է, ապա գույնը, գիծն ու հորինվածքային դասավորությունը ամբողջովին այլ են: Այստեղ հեղինակը ընտրում է պատկերման բարդ եղանակ՝ օգտագործելով միևնույն գույնի բազմաթիվ երանգներ:
Ранние работы художника отличаются декоративностью и яркой цветовой палитрой. Картины зрелого периода выполнены в совершенно инном стиле: иногда трудно представить, что это работы одного и того же мастера. Хотя декоративность и условность сохраняются, но цвет, линия, композиционное построение здесь совершенно разнятся. Художник выбирает очень сложный художественный прием: в рамках одного цвета, варьируя его многочисленными тонами.
Fictional environment, images of unreal people, extraterrestrial time are inherent in Martin Petrosyan's works. His pictures are as if mystical fairy tales, legends or powerful narrations. Early works of the artist differ in decorative effect and bright color palette. Pictures of the mature period are executed in absolutely other style. The artist chooses very difficult artistic touch: within one color, varying by numerous tones. It is difficult to hold a harmony and integrity in similar monochrome painting.
Place of publishing:
Երևան