Journal or Publication Title:
Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Title:
Տեքստի ներկապակցումը կանխենթադրութային հենքի միջոցով՝ հիմնված բառային միավորների կրկնության վրա
Other title:
Связность текста посредством пресуппозиционной базы, на основе повтора лексических единиц ; Text Cohesion via the Presupposition Base, Realised through Repetition of Lexical Units
Creator:
Corporate Creators:
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Subject:
Uncontrolled Keywords:
կանխենթադրութային հենք ; կանխենթադրույթ ; տեքստի բառային ներկապակցում ; խոսող անհատ
Coverage:
Abstract:
Հոդվածում քննվում է տեքստի ներկապակցման խնդիրը խոսող անհատի կանխենթադրութային հենքի ֆենոմենոլոգիական և լեզվական ճանաչողական կառույցների միջոցով՝ հիմնված բառային միավորների կրկնության վրա: Ելնելով հաղորդակցման նպատակից՝ խոսող անհատը ընտրում է համապատասխան ֆենոմենոլոգիական ճանաչողական կառույցներ, որպեսզի ստեղծի ամբողջական խոսույթ: Այնուհետ՝ նա ընտրում է համապատասխան լեզվական ճանաչողական կառույցներ՝ բառային միավորների կրկնության տեսքով, որպեսզի կառուցի կապակցված տեքստ: Բառային կրկնությունը խոսույթի որոշակի կանխենթադրույթինհղելու և այն կիզակետ դարձնելու գործառույթ է կատարում:
В статье рассматривается связность текста посредством феноменологических и языковых когнитивных структур пресуппозиционной базы говорящей личности, реализованный с помпщью повтора лексических единиц. Исходя из цели коммуникации, говорящая личностьвыбирает соответствующие феноменологические когнитивные структуры, чтобы создать когерентный дискурс. Затем она выбирает соответствующие языковые когнитивные структуры в виде повторалексических единиц, чтобы создать связный текст.Лексический повтор в данном случае выполняет функцию отсылки к конкретной пресуппозиции в дускурсе и фокусирования на нее.
The article dwells upon text cohesion via the two cognitive structures of the presupposition base of the speaking individual, that is, phenomenological and linguistic. Proceeding from the aim of communication the speaking individual chooses appropriate phenomenological cognitive structures from his/ her presupposition base to shape the discourse and secure its coherence. Then he/ she chooses appropriate linguistic cognitive structures in the form of repetitions of lexical units in different segments of the text or multipredicative unit to secure its cohesion. The latter has the function of reffering to the same discourse presupposition and backing it up by repetition. The reffering function is actually anaphoric which secures text cohesion and coherence.
Place of publishing:
Երևան