Object structure

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Date of publication:

2016

Number:

3 (33)

ISSN:

1829-0531

Official URL:

click here to follow the link

Additional Information:

Манукян Л., Manoukian L.

Title:

Ա. Բակունցի «Ալպիական մանուշակ» պատմվածքի ուսուցման մեթոդիկան ավագ դպրոցում

Other title:

Методика обучения рассказа А. Бакунца “Альпийская фиалка” в старшей школе ; The teaching methods of “The Alpian violet” by Axel Bakunts in high school

Creator:

Մանուկյան, Լիլիթ

Corporate Creators:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Subject:

Մանկավարժություն

Uncontrolled Keywords:

ուսուցման մեթոդիկա ; ավագ դպրոց ; դասապրոցեսի կազմակերպում ; հարցադրումներ

Coverage:

138-143

Abstract:

Բակունցի՝ հայ արձակի տաղանդաշատ ներկայացուցչի ստեղծագործությունների, այդ թվում՝ «Ալպիական մանուշակ» պատմվածքի բարոյական և գեղագիտական խոր գաղափարների գնահատումը պահանջում է առանձնահատուկ մեթոդական մոտեցում դրա ուսուցմանը ավագ դպրոցում: Բերվում են դասապրոցեսի կազմակերպման հիմնական մեթոդական մոտեցումները, որոնք, աշակերտների անմիջական և ակտիվ մասնակցությամբ, թույլ են տալիս բացահայտել հեղինակի անսահման սերը բնաշխարհի և մարդկանց նկատմամբ, «հնի» և «նորի» հակադրությունները, պատմվածքի խոր քնարականությունն ու խորհրդանշականությունը:
Оценка глубоких этических и художественных замыслей, заношенных в произведениях, в том числе рассказе “Альпийская фиалка” многоталантного представителя армянской прозы А. Бакунца требует особенного методического подхода к обучению предмета в старшей школе. Приводятся основные методические подходы организации учебного процесса, которые, при непосредственном и активном участии учеников, дадут возможность выявить безграничную любовь автора к природе и к людям, противопоставления “старого” и “нового”, глубокую лиричность и символичность рассказа.
The assessment of the deep ethical and artistic conceptions embodied in the works including the short story “The Alpian violet” of the talented representative of the Armenian prose Axel Bakunts requires some special methodological approach to the subject of study in high school. The basic methodological approaches of the educational process are taken. With the help of the direct and active participation of students they make it possible to identify the author’s infinite love for nature and people, the opposition of “old” and “new”, the deep lyricism and symbolism of the story.

Place of publishing:

Երևան

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան