Ցոյց տուր կառուցուածքը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Հրապարակման ամսաթիւ:

2016

Համար:

2 (32)

ISSN:

1829-0531

Պաշտոնական URL:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Аветисян Г. , Avetisyan G.

Վերնագիր:

Բազմիմաստ բայերի ուսուցումը

Այլ վերնագիր:

Обучение полисемичным глаголом ; Teaching of Polysemantic Verbs

Ստեղծողը:

Ավետիսյան, Գայանե

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Խորագիր:

Մանկավարժություն ; Դասավանդման մեթոդիկա հայերեն լեզվի

Չվերահսկուող բանալի բառեր:

բազմիմաստություն ; բազմիմաստ բայեր ; իմաստային-թեմատիկ խումբ ; բայիմաստ ; բայասեռ

Ծածկոյթ:

160-169

Ամփոփում:

Հոդվածում քննվում են բազմիմաստ բայերը, տրվում են նրանց իմաստային-թեմատիկ խմբերը, բերվում են համապատասխան աղյուսակներ և մեկնաբանվում բազմիմաստ բայերի նշանակությունները։ Իմաստային-թեմատիկ խմբերը տրվում են երկու կտրվածքով՝ բայեր, որոնք հանդես են գալիս՝ա) միայն մեկ իմաստային-թեմատիկ խմբում, բ) մի քանի իմաստային-թեմատիկ խմբերում։ Հոդվածում առաջարկվում են բազմիմաստ բայերի ուսուցման որոշակի սկզբունքներ, և որպես դասի նմուշ-օրինակ տրվում է այդ կարգի բայերի ուսուցումը ԽԻԿ համակարգով։
В статье рассматривается проблема обучения полисемичным глаголом, даются их смысло-тематические группы, соответствующие таблицы и объясняется значение полисемичных глаголов. Смысло-тематические группы даются в двух аспектах: а) глаголы, которые выступают в рамках одной смысло-тематической группы, б) глаголы, которые выступают в рамках разных смысловых групп. Предлагаются определённые принципы для обучения полисемичным глаголом и, как иллюстративный пример, примерный урок обучения по методу ВОР («Вызов – осмысление – размышление․
The article examines the problem of teaching polysemantic verbs, presents their semantic-thematic groups, appropriate tables and polysemantic, explains the meanings of verbs. Semantic-thematic groups are considered in two aspects: a. verbs functioning only within one semantic-thematic group,b. verbs functioning within different semantic-thematic groups. The article suggests certain principles of teaching polysemantic verbs, and as illustrative example, а model-lesson teaching verbs on ERR method (Evocation – realization of meaning- reflection).

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Տեսակ:

Հոդված

Ձեւաչափ:

pdf

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան