Journal or Publication Title:
Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Хачатрян Л., Г. Аветисян Г., Khachatryan L., Avetisyan G.
Title:
Գոյականական բազմիմաստ բառերի ուսուցման մեթոդիկան
Other title:
Методика обучения полисемичным существительным ; Teaching methodology of a noun polysemantic words
Creator:
Խաչատրյան, Լալիկ ; Ավետիսյան, Գայանե
Corporate Creators:
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Subject:
Դասավանդման մեթոդիկա հայերեն լեզվի ; Մանկավարժություն
Uncontrolled Keywords:
բազմիմաստ գոյականներ ; պրոբլեմային ; անձնանիշ ; իրանիշ ; մեթոդ
Coverage:
Abstract:
Բազմիմաստ գոյականների իմաստային թեմատիկ խմբերի մեջ որոշակի կարևորություն ունեն անձնանիշ և իրանիշ գոյականները, որոնց ուսուցումը կարող է խթանել սովորողների լեզվաիմացական կարողությունները, նպաստել նրանց բառապաշարի հարստացմանը և խոսք կառուցելու հմտությունների զարգացմանը։ Լեզվական այդ թեմայի ուսուցումը իրականցվում է որոշակի մեթոդական համակարգով, որի անմիջական բաղադրիչներն են՝ պրոբլեմային- որոնողական, քեյս- ստադիի, մակածման և ուսուցման փոխներգործուն մեթոդները։ Լեզվական նյութի յուրացումն ապահովվում է ուսումնական վարժությունների համալիրի միջոցով։
В смысловых группах полисемичных существительных важную роль играют персональные и объектные существительные. Обучение этим словам способствует развитию умений построения речи, языковых навыков учащихся, а также обогащению словарного запаса. Обучение языковому материалу осуществляется определёнными методами, как: проблемно-поисковый, кейс-стадии, индуктивный, интерактивный и тд. Освоение языкового материала обеспечивается комплексом учебных упражнений.
In semantic thematic groups of polysemantic nouns, personal // things nouns have particular importance, whose training can enhance students’ grammatical abilities, contribute to the enrichment of vocabulary and word building skills. The theme of language learning is carried out in a methodological system, the components of which are problematic and search, case-stage, induction and training interactive methods. Language acquisition is supported by educational material through a complex exercise.
Place of publishing:
Երևան