Object structure

Journal or Publication Title:

«Ամբերդ» տեղեկագիր="Ambert" bulletin= "Амберт" бюллетень

Date of publication:

2023

Number:

5(24)

ISSN:

2579-2989

Additional Information:

Փախլյան Աննա, Pakhlyan Anna

Title:

Неприглядная судьба» знаменитого армянского коньяка…

Other title:

Հանրահայտ հայկական կոնյակի «անհրապույր ճակատագիրը»… ; The "Unattractive Fate" of the Famous Armenian Cognac...

Creator:

Пахлян, Анна

Subject:

Рынки и конкуренция

Uncontrolled Keywords:

армянский коньяк ; армянский бренди ; арбун ; Виноград ; ребрендинг

Coverage:

23-30

Abstract:

Как гласит знаменитая французская поговорка, «Каждый коньяк, без сомнения, бренди, но далеко не каждое бренди — коньяк». Именно это восприятие лежит в основе проявлений «французской ревности» к армянскому коньяку. Во Франции считают некорректным называть коньяком бренди, произведенное вне региона Коньяка. И это зафиксировано на уровне законодательства. Из-за вызванного этим многолетнего давления Армения наконец уступила, согласившись убрать название «коньяк» с этикеток элитных алкогольных напитков армянского происхождения до 2032 года в обмен на компенсацию, эквивалентную 3 миллионам евро. Подобное решение не может не отразиться на престиже и ценах армянского коньяка, который постепенно поддается «реБРЕНДИнгу».
Ինչպես ասվում է ֆրանսիական հայտնի ասացվածքում՝ «Ամեն կոնյակ, անկասկած, բրենդի է, բայց ամեն բրենդի չէ, որ կոնյակ է»։ Հենց այս ընկալումն է հայկական կոնյակի նկատմամբ «ֆրանսիական խանդի» դրսևորումների հիմքում։ Ֆրանսիայում ոչ պատշաճ է համարվում Կոնյակի տարածաշրջանից դուրս արտադրված բրենդին «կոնյակ» անվանելը։ Եվ սա ամրագրված է օրենսդրությամբ։ Սրանով պայմանավորված՝ երկարատև ճնշումների ազդեցությամբ Հայաստանն ի վերջո տեղի տվեց՝ համաձայնելով 3 մլն եվրոյին համարժեք փոխհատուցման դիմաց մինչև 2032 թվականը հայկական ծագման էլիտար ոգելից խմիչքների պիտակների վրայից հանել «կոնյակ» անվանումը: Նմանօրինակ որոշումը չի կարող չանդրադառնալ աստիճանաբար «վերաԲՐԵՆԴավորվող» հայկական կոնյակի հեղինակության և գների վրա:
s the famous French proverb says, “Every cognac is undoubtedly a brandy, but not every brandy is a cognac.” It is this perception that underlies the manifestations of “French jealousy” towards Armenian cognac. In France, it is considered incorrect to label brandy produced outside the Cognac region as “cognac”, and this is enshrined in legislation. Due to the long-term pressure caused by this, Armenia finally gave in, agreeing to remove the name "cognac" from the labels of elite alcoholic beverages of Armenian origin until 2032 in return for compensation equivalent to 3 million euros. This decision is expected to impact the prestige and prices of Armenian brandy, which is gradually being "re-BRANDed".

Publisher:

ՀՊՏՀ «Տնտեսագետ» հրատ․

Type:

Հոդված

Format:

pdf

General note:

Նյութը վերցված է Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի կայքից։