Journal or Publication Title:
Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Խաչատրյան Ա․, Սարգսյան Ա․, Գևորգյան Ն. , Хачатрян А., Саргсян А., Геворгян Н.
Title:
The Peculiarities Of The Thinking Of Primary School Pupils Studying Chess
Other title:
Շախմատ ուսումնասիրող կրտսեր դպրոցականների մտածողության առանձնահատկությունները ; Особенности мышления учащихся начальной школы, изучающие шахматы
Creator:
Khachatryan, A. ; Sargsyan A. M. ; Gevorgyan, N. G.
Contributor(s):
Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Subject:
Uncontrolled Keywords:
chess subject ; explicit – illustrative thinking ; elementary school
Coverage:
Abstract:
Հետազոտության արդիականությունը պայմանավորված է դպրոցում «Շախմատ» առարկան ուսումնասիրող սովորողների ակնառու-պատկերային մտածողության մակարդակի ուսումնասիրմանն ուղղված փորձարարական տվյալների սակավությամբ: Հետազոտության նպատակն է` բացահայտել կրտսեր դպրոցականների ակնառուպատկերային մտածողության մակարդակը: Հետազոտության արդյունքները: Ամփոփելով գիտափորձի ընթացքում կիրառված մեթոդիկաների արդյունքների վերլուծությունը՝ եզրակացնում ենք, որ Շախմատը որպես ուսումնական առարկա դրական ազդեցություն է ունենում սովորողների տրամաբանական մտածողության, ուշադրության կայունության զարգացման վրա, ինչն էլ նպաստում է մտավոր գործունեության արդյունավետությանը, մասնավորապես վերլուծելու, համադրելու կարողությանն ու տարածական կողմնորոշմանը:
Актуальность исследования обусловлена отсутствием экспериментальных данных, направленных на изучение уровня образного мышления учащихся, изучающих предмет «Шахматы» в школе. Цель исследования - выяснить уровень эксплицитно-иллюстративного мышления младших школьников. Результаты исследования: Подведение итогов анализа результатов проведенных в эксперименте методов, заключаем, что «Шахматы» как предмет положительно влияeт на развитие логического мышления учащихся, на развитие устойчивости внимания, что и способствует эффективности умственной деятельности, в частности способствует формированию умения анализировать, синтезировать и ориентироваться в пространстве.
Place of publishing:
Երևան